رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی خبر داد؛
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی از کشف 12 تن انواع مواد مخدر در این استان طی 8 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 57 باند مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در آذربایجان غربی منهدم شده است.
کد خبر: ۳۳۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 05 December 2016

به گزارش اروم نیوز، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در راستای مبارزه با کشف و مبارزه با مواد مخدر گفت: در هشت ماه نخست امسال 8 تن 734 کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی توسط ماموران انتظامی در سطح این استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: اگر کشفیات سایر ارگان ها نظیر قوه قضائیه، مرزبانی و سپاه را نیز در نظر داشته باشیم که بیش از 4چهار تن است و مجموعا 12 تن مجموع کشفیات مواد مخدر در طی 8 ماهه سال جاری در این استان صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی با اشاره به افزایش 19 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر سطح استان در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز افزود: از ابتدای سال تاکنون 57 باند مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در استان آذربایجان غربی منهدم شده است.

اکبری در خصوص افزایش قاچاقچیان دستگیر شده در این مدت اظهار داشت: تعداد این افراد 449 نفر بودند که در مقایسه با سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آمار کشفیات قرص های روان گردان نیز تعداد آنها را 173 هزارو 8 عدد عنوان کرد و گفت: در این حوزه نیز نسبت به سال گذشته 107 درصد افزایش کشف داشته ایم.

اکبری با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد بر اساس آمار سال نود 39/3 درصد در استان بوده اظهار داشت: اما اخیرا در سال 94 که آمار جدیدی استخراج شده این مقدار در آذربایجان غربی به عدد 24/1 رسیده است .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با این وضعیت رتبه آذربایجان غربی از لحاظ میزان آلودگی اعتیاد از رتبه چهار در سال 90 به رتبه 22 رسیده است.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار