رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: دومین اجلاس استانی نماز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به میزبانی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 04 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین  حجت الاسلام والمسلمین سیدقریش موسوی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای پیام مقام معظم رهبری در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی به وسیله ترویج نماز این استان به زودی شاهد برگزاری دومین اجلاس نماز خواهد بود.
موسوی با بیان اینکه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز سال گذشته به میزبانی قزوین برگزار و در سال جاری نیز به میزبانی استان البرز برگزار می شود، یادآور شد: در این رابطه، دومین اجلاس استانی نماز با عنوان نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی 16 آذرماه جاری در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با حضور اقشار مختلف جامعه، مدرسان و کارشناسان برگزار می شود.
به گفته وی، هدف از این اجلاس بررسی نقش نماز در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی است که با سخنرانی دکتر تراشیون استاد حوزه و دانشگاه همراه خواهد بود.
وی با اشاره به حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم افتتاحیه این اجلاس، اضافه کرد: مدیران کل، ائمه جمعه و جماعات، شخصیت های فرهنگی و علمی، مدرسان حوزوی و دانشگاهی و مسئولان سایر دستگاه ها نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سیدقریش موسوی ادامه داد: برای فراگیر کردن نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی نشست هایی با این موضوع در آموزش و پرورش آغاز و از دانشگاه ها نیز برای برگزاری چنین جلسه هایی با هم اندیشی اساتید دعوت به عمل آمده است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع انشای نماز و نقش آن در کاهش آسیب ها و معضلات در مدارس، مسابقه کتابخوانی نماز در مساجد و مدارس، برگزاری شورای نماز در اداره ها و نشست های مرتبط حلقه های بسیج با موضوع نماز در دستور کار قرار گرفته تا تاثیرگذاری نماز تنها به برگزاری اجلاس آن محدود نباشد.
موسوی در پایان افزود: 600 دعوت شده به این اجلاس از بین اقشار مختلف جامعه صورت گرفته و امیدواریم با ترویج نماز شاهد کاهش بیش از پیش آسیب ها و معضلات اجتماعی در جامعه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار