هواشناسی مازندران در اطلاعیه ای نسبت به ذوب شدن برف ها ، جاری شدن گل و لای در مسیر راههای کوهستانی و سقوط بهمن در این مناطق هشدار داد .
کد خبر: ۳۳۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 27 November 2016
معاون اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به شکل گیری جریانات جنوبی ، افزایش دما و وزش بادهای گرم در دامنه ارتفاعات و مناطق مازندران ، احتمال سقوط بهمن در این مناطق دور از انتظار نیست .
احمد اسدی از کوهنوردان خواست حدالامکان از انجام کوهنوردی و صعود بپرهیزند و ادامه داد : در غیر اینصوت با تجهیزات و امکانات کامل و رعایت نکات ایمنی به این کار دست بزنند .
وی ادامه داد : بعد از بارش برف هفته گذشته ، دمای هوا هر روز 2تا سه درجه افزایش می یابد که این افزایش دما تا روز چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت .
 
معاون هواشناسی مازندران اضافه کرد : 2روز آخر این هفته نوسانات و تغییرات آب و هوایی بیشتری را در استان شاهد خواهیم بود که ابرناکی و بارش باران را به همراه خواهد داشت .
وی افزود : پیش بینی ها هواشناسی نشان می دهد که تغییرات آب و هوایی که منجر به سردی زیاد شود در استان نخواهیم داشت .
 
***آلاشت رتبه دار بارش برف
اسدی با اشاره به بارش برف هفته گذشته در استان مازندران ، ادامه داد : بیشترین میانگین برف تجمعی در آلاشت سوادکوه گزارش شد .
وی میزان بارش برف در این منطقه را 153 سانتی متر اعلام کرد .
دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران امروز یکشنبه در گرم ترین زمان به 12 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد ولی در ساعات شب و سردترین زمان به منفی یک درجه زیر صفر خواهد رسید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار