رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی افراد در جامعه درصدد تخریب چهره بسیج و ناکارآمد جلوه دادن آن هستند که می‌طلبد با بصیرت‌افزایی و روشنگری این نهاد مقدس را از هرگونه تهدیدات مصون‌سازی کرد.
کد خبر: ۳۳۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری ظهر امروز در همایش بسیج، انقلابی‌گری و مبارزه با فساد که در سالن عدالت دادگستری کل استان قزوین برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی بودن مایه افتخار و برکت است چراکه با داشتن روحیه بسیجی خدمات شایان و مطلوبی به آحاد مردم جامعه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با وجود و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها پیروز بوده‌ایم که امید است چراکه بسیج آزمون‌های سختی را برای تثبیت و اقتدار پایه‌های نظام پشت سر گذاشته و در این راه موفق عمل کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به تفکر بسیجی اضافه کرد: توسعه و نهادینه کردن آن در جامعه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید برای این مهم گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

انصاری بیان کرد: برخی افراد در جامعه درصدد تخریب چهره بسیج و ناکارآمد جلوه دادن آن هستند که می‌طلبد با بصیرت‌افزایی و روشنگری این نهاد مقدس را از هرگونه تهدیدات مصون‌سازی کرد.

وی بیان کرد: واژه بسیج نام ناآشنایی نیست بلکه به عنوان نام آشنا و الگو برای کشورهای جهان و موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: در حاکمیت‌های دیگر برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت و همچنین تحکیم و تثبیت نظام خود از بسیج الگو می‌گیرند و از آن بهره‌مند می‌شوند.

انصاری افزود: همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هم بسیج با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی توانست در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کند و نجات‌بخش بحران‌ها باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در روان‌سازی امور، ارتقاء خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه گام‌های مؤثری برداشته و با برنامه‌های سازمان یافته در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تلاش کرده است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: در جامعه امروز نیروی بسیجی و انقلابی در تمام اقشار بسیج وجود دارند و هر زمان و در هر جا خدمات خود را به مردم جامعه عرضه می‌کند.

انصاری با بیان اینکه بسیج الگویی نجات‌بخش برای همه حاکمیت‌ها بوده یادآور شد: بهره‌مندی از بسیج به عنوان الگویی نجات‌بخش فرصتی برای فراهم ساختن شرایطی آرام و مناسب در جوامع مختلف است.

این مسؤول مطرح کرد: تقویت و حمایت از تفکر بسیجی و توسعه و نهادینه کردن آن در جامعه یک ضرورت مهم برای هر جامعه است و وجود بسیج غیرقابل انکار بوده چراکه بخش مهمی از خدمات جامعه امروز توسط نیروهای بسیجی به مردم ارائه می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تفکر بسیجی در جامعه امروز نفوذ پیدا کند و راه آن خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه است.

انصاری تصریح کرد: باید در لباس خدمت تلاش کنیم تا موانع موجود در جامعه کاهش یابد و با ثبات و استواری حرکت و گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار