صعود بارسلونا با شکست سلتیک/تساوی خانگی آرسنال برابر پاریسن ژرمن
تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی در زمین سلتیک صعود خود را به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا مسجل کرد.
کد خبر: ۳۳۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 24 November 2016
 مهر، تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در زمین سلتیک پیروزی ۲ بر صفر را رقم زد تا صعودش را به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مسجل کنند.
 
در این بازی لیونل مسی در دقایق ۲۴ و ۵۵ (پنالتی) گل های آبی اناریها را به ثمر رساند. بارسلونا با این برد ۱۲ امتیازی شد و صعودش را بعنوان صدرنشین از گروه C  مسجل کرد.
 
در این گروه تیم منچستر سیتی در خانه مونشن گلادباخ یک بر یک متوقف شد. رافائل در دقیقه ۲۳ تیم گلادباخ را پیش انداخت اما در دقیقه ۴۶ داوید سیلوا کار را به تساوی کشاند. در ادامه و تا دقیقه ۶۳ هر دو تیم یک بازیکن خود را بخاطر دریافت کارت قرمز از دست دادند. منچستر سیتی با ۸ و مونشن گلادباخ با ۵ امتیاز در هفته پایانی برای صعود خواهند جنگید.
 
در گروه A تیم های آرسنال و پاریسن ژرمن نبرد حساسی برای صدرنشینی داشتند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. کاوانی در دقیقه ۱۹ گل نخست را به سود پاریسن ژرمن به ثمر رساند اما ِژیرو در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.
 
در نیمه دوم مارکو وراتی بازیکن پاریسن ژرمن در دقیقه ۶۰ به اشتباه دروازه تیم خود را گشود. تیم پاریسی که خوب بازی می کرد در دقیقه ۷۷ عقب ماندگی را جبران کرد و به گل دوم دست یافت. آرسنال و پاریسن ژرمن که از قبل صعود کرده بودند با یازده امتیاز به ترتیب رده های اول و دوم را در این گروه در اختیار دارند. از این گروه تقابل لودوگورتس و بازل برنده نداشت.
 
تیم اتلتیکو مادرید، صدرنشین گروه D پنجمین برد متوالی خود را در این گروه برابر آیندهوون کسب کرد. این تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون با دو گل کوین گامیرو (۵۵) و آنتوان گریزمان (۶۶) از سد حریف خود گذشت. پیش از این دیدار نیز تیم روستوف برابر بایرن مونیخ ۳ بر ۲ پیروز شده بود.
 
ناپولی هم در جدال خانگی مقابل دیناموکیف اوکراین هر چه زد به در بسته خورد و به تساوی بدون گل رضایت داد. این بازی در گروه B انجام گرفت. جایی که بشیکتاش و بنفیکا به تساوی پرگل ۳ بر ۳ دست یافتند.
 
نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:
 
* آرسنال ۲ - پاریسن ژرمن ۲
* لودوگورتس صفر - بازل صفر
* بشیکتاش ۳ - بنفیکا ۳
* ناپولی صفر - دینامو کیف صفر
* سلتیک صفر - بارسلونا ۲
* مونشن گلادباخ یک - منچستر سیتی یک
* روستوف ۳ - بایرن مونیخ ۲
* اتلتیکو مادرید ۲ - آیندهوون صفر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار