بدهی معوقات واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی قزوین مشمول بخشودگی شده است.
کد خبر: ۳۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در راستای اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی، صنفی دستورالعمل بخشودگی جرایم دیر کرد بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی مشمول تمدید شد.

وی بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری در راستای رفع موانع تولید و حمایت از کلیه واحدهای صنعتی، کارگاهی و صنفی که تاکنون موفق به پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق نشدند مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.

وی ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال‌زایی هر چه بیشتر در بین واحدهای صنعتی و تولیدی را مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد.

خانپور با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی که بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 65 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 80 درصد بخشودگی و همچنین تسویه 35 درصد تسهیلات از50 درصد بخشودگی با رعایت ضوابط بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مورد شرایط این بخشودگی افزود: مهلت استفاده از این تا پایان شهریورماه سال‌جاری بود که با توجه به استقبال از این طرح  تا پانزدهم اسفند ماه سالجاری واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند اعطای مشوقات ویژه در جهت رونق بخش تولید و صنعت استفاده کنند.

لازم به ذکر است واحدهای تولیدی در مورد باقیمانده 50 درصد بدهی و تعدیل نیز متقاضی می‌تواند از تقسیط 12 ماهه استفاده کند.

300 خیر در اربعین خون اهدا کردند

محمدحسین برادران مدیرکل انتقال خون استان قزوین از شرکت بیش از 300 نفر در طرح نذر و اهدای خون در اربعین حسینی در قزوین خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی در تمام ایام سال، طرح نذر خون با هدف ساماندهی و مدیریت اهدای خون سوگواران حسینی در کشور اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین تصریح کرد: 202 نفر در روز اربعین حسینی به مراکز اهدای خون قزوین و تاکستان مراجعه کردند و بیش از 100 نفر هم با ثبت نام در طرح نذر خون در نوبت اهدای خون قرار گرفتند.

وی افزود: در روز اربعین حسینی 157 نفر به مرکز اهدای خون قزوین مراجعه و 115 نفر پس از طی مراحل معاینات پزشکی موفق به اهدای خون شدند.

برادران بیان کرد: در مرکز اهدای خون تاکستان هم 45 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که 41 نفر خون خود را تقدیم بیماران کردند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: این اداره کل با ایجاد ایستگاه در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین اقدام به ثبت نام عزاداران داوطلب اهدای خون، در طرح نذر خون کرد که بیش از 100 نفر از هم استانی‌های ایثارگر با ثبت نام در این طرح در نوبت اهدای خون قرار گرفتند.

10 شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

سیاوش شمسی‌پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک و البرز موفق شدند 10 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کند.

وی افزود: از شکارچیان سه قبضه اسلحه، لاشه یک راس کل وحشی، لاشه 4 قطعه کبک و 52 عدد تخم کبک در حوزه قزوین کشف شد.

شمسی پور بیان کرد: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدند یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، یک قبضه اسلحه متغیر به غیر و لاشه 4 قطعه پرنده در حوزه البرز، یک قبضه اسلحه و دو قطعه پوست روباه و خدنگ در حوزه تاکستان، یک قبضه اسلحه در حوزه آبیک و لاشه یک کل وحشی، یک قبضه اسلحه و 4 قطعه کبک را از شکارچیان متخلف کشف کنند.

وی گفت: پرونده متخلفان پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارایه شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار