کد خبر: ۳۳۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 22 November 2016
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 897 هزار نفر از مردم گیلان عضو بسیج هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد 346 هزار نفر خواهر و 545 هزار نفر برادر هستند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در گیلان «بسیج، انقلابی و خدمتگذاری» را شعار هفته بسیج دانست و اظهار کرد: بالغ بر 400 برنامه در هفته بسیج در استان گیلان اجرا می شود.

وی پایبندی به اصول اساسی، داشتن همت بلند، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن و رعایت تقوا در همه ابعاد را از شاخصه های انقلابی گری براساس فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای پروژه مسکن مددجویان در گیلان گفت: ساخت هزار واحد مسکن مددجویی از برنامه های مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در گیلان است که تاکنون 240 واحد آماده و مابقی تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه همراهی زائران خارجی امام حسین (ع) از مرز آستارا به عهده سپاه قدس گیلان است، تصریح کرد: تعداد هفت هزار نفر از زائران خارجی از گیلان تا مرز شلمچه هدایت شدند.

وی از آغاز اجرای طرح تعمیر هزار واحد مسکن مددجویان در گیلان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری آستان مقدس رضوی (ع) از دهه فجر در گیلان آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه های بزرگ فرهنگی در استان طی سال جاری افزود: برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلانی، نمایش فصل شیدایی و اعزام 30هزار نفر از گیلانیان به مناطق عملیاتی از مهمترین برنامه های فرهنگی اثرگذار در استان بود.

سردار عبدالله پور اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم را از برنامه های مهم هفته بسیج عنوان کرد و افزود: گروه پزشکی بسیج برای ویزیت مردم روستای سراوان با توجه به وضعیت منطقه اعزام شدند.

وی از تشکیل 12 هزار و 505 حلقه صالحین در بسیج گیلان خبر داد و یادآور شد: 439 نفر طلبه و روحانی سرگروهی حلقه‌های صالحین در استان را به عهده دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 897 هزار نفر از مردم گیلان عضو بسیج هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد 346 هزار نفر خواهر و 545 هزار نفر برادر هستند.

عبدالله پور اجرای طرح واکسیناسیون طیور در گیلان را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای مقابله با بیماری نیوکاسل طیور همزمان با کشور در گیلان به همت بسیج سازندگی و دامپزشکی اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار