رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان بابیان اینکه هوای همدان اواخر هفته به زیر ۱۵ درجه می‌رسد، گفت: زائران و مسافران عبوری از همدان پوشش گرم به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 22 November 2016
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان با بیان اینکه هوای همدان اواخر هفته به زیر 15 درجه می‌رسد، گفت: زائران ومسافران عبوری ازهمدان پوشش گرم به همراه داشته باشند.

به گزارش فارس؛ نادر پیرتاج آسمان استان را نیمه ابری گاهی همراه با ابر و ورزش باد دانست و اظهار کرد: احتمال بارش خفیف در همدان وجود دارد که این وضعیت تا اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: روند کاهشی دمای همدان تا اواخر هفته وجود دارد و این میزان همچنان روند افزایشی دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان گفت: شب گذشته دمای همدان 4درجه زیر صفر بود که امشب به 9 درجه زیر صفر رسیده خواهد رسید.

وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را نهاوند عنوان کرد و افزود: این شهرستان با 9 درجه بالای صفر نقطه گرم استان بود.

پیرتاج با بیان اینکه دمای هوای همدان با روند کاهشی در اواخر هفته به زیر 15 درجه خواهد رسید، یادآور شد: به زائران و مسافران عبوری از همدان توصیه می‌شود پوشش گرم را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برودت هوا در اواخر هفته ممکن است موجب سرمازدگی محصولات کشاورزی شود، گفت: کشاورزان نیز تمهیدات و تدابیر لازم را برای حفاظت محصولات خود از سرما داشته باشند.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان خاطرنشان کرد: سالمندان و دانش‌آموزان نیز در این روزهای سرد جانب احتیاط را رعایت کرده و با پوشش گرم در خارج از منزل حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه در گردنه اسدآباد و سوباشی نیز احتمال بارش خفیف برف و لغزندگی وجود دارد، اظهار کرد: مه آلودگی در گردنه‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار