مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این ایستگاه های صلواتی به تعداد 10 موکب از طریق ادارات اوقاف و امور خیریه 15 استان کشورروزانه به 100هزار زائر در مرز مهران فعالیت می کنند.
کد خبر: ۳۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسن شهیدی اظهار کرد: این ایستگاه های صلواتی به تعداد 10 موکب از طریق ادارات اوقاف و امور خیریه 15 استان کشور بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین در مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند.
 
وی افزود: به همت اوقاف و امور خیریه استان هایی از جمله قزوین، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، قم، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کردستان و همدان 10 موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیرهای تردد زائران برپا شده است.
 
حجت الاسلام شهیدی تاکید کرد: در این موکب ها علاوه بر پذیرایی با غذای گرم و توزیع میان وعده، خدمات اسکان نیز به زائران اربعین حسینی ارائه می شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه روزانه بین شش تا 10 هزار زائر توسط این اداره کل اسکان داده می شوند، گفت: اسکان رایگان زائران اربعین در امامزادگان علی صالح (ع) و سید حسین (ع) واقع در شهرستان مرزی مهران و پارک خودرو زائران در این اماکن مذهبی انجام شده است.
 
وی حضور 100 مبلغ اعزامی از حوزه های علمیه قم و استقرار در موکب های اوقاف و امور خیریه استان های کشور را از دیگر برنامه های این اداره در اربعین امسال برشمرد.
 
به گفته وی، این روحانیان با حضور در این موکب ها فعالیت های تبلیغی و اجرای برنامه های مذهبی و اقامه نماز جماعت را برای زائران اربعین حسینی خواهند داشت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار