معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ازکمک 10 میلیارد ریالی شامل مواد غذایی و پنج میلیارد ریال کمک نقدی خبرداد.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رمضان دستیاری افزود: از این میزان کمک 10 میلیارد ریال غیر نقدی شامل مواد غذایی و پنج میلیارد ریال نیز کمک نقدی بوده است.
 
وی با بیان اینکه روزانه 33 هزار پرس غذای گرم تهیه و توسط موکب های این نهاد در مسیر تردد زائران اربعین توزیع می شود، اظهار کرد: تاکنون 235 هزا پرس غذای گرم در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است.
 
دستیاری گفت: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی توسط این نهاد در 15 موکب در مناطق مختلف استان ایلم در حال انجام است، همچنین 13 مکان نیز برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.
 
معاون کمیته امداد ایلام همچنین از راه اندازی مرکز خدمات رسانی این نهاد به زائران اربعین حسینی در مهران خبر داد و افزود: این مرکز شامل آشپزخانه و محل اسکان است که با 800 میلیون ریال اعتبار در این شهرستان دایر شد.
 
وی یادآور شد: این نهاد برای اسکان زائران اربعین 13 مکان در مسیرهای تردد این افراد تداک دیده که تاکنون در این فضاها یک هزار و 750 نفر اسکان داده شده اند.
 
به گفته وی، همچنین در 15 مکانی که برای پارکینگ خودرو زائران در شهر مهران تدارک دیده شده بود تاکنون خدمات دهی به 765 خودرو انجام گرفته است.
 
دستیاری اضافه کرد: علاوه بر این امدادگران این نهاد بصورت شبانه روزی در موکب ها خدمات رسانی لازم را به زائران اربعین حسینی ارائه می دهند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار