سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین خبر داد:
سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین از تخصیص 500 میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین طی سال‌های 95 و 96 خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 19 November 2016
به گزارش تابناك از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، جلسه بررسی مشکلات بخش شال با حضور فرخ‌زاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین، بابایی صالح نماینده مردم شهرستان بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان و شهرستان بوئین‌زهرا در سالن اجتماعات بخشداری شال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسئولان با حضور در گلزار شهدای شهر شال پروژه ساماندهی گلزار شهدا که بااعتبار 350 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش‌افزوده توسط شهرداری شال و با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تکمیل‌شده بود را افتتاح کردند و با حضور در جلسه شورای اداری موضوعات مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام بخش شال ازجمله استخر سرپوشیده، خانه فرهنگ و مشکلات راه‌های روستایی موردبحث قراردادند.

در این جلسه علی فرخ‌زاد سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین به بیان مطالبی در خصوص سبک زندگی پرداخت و گفت: سبک زندگی باید بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی و برگرفته از اقتصاد مقاومتی باشد.

معاون امور عمرانی استانداری به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان قزوین اشاره کردو افزود: در سفر دولت تدبیر وامید به استان قزوین 23 میلیارد تومان برای سال 95 و 27 میلیارد تومان برای سال 96 به راه‌های روستایی اختصاص دادند که ساماندهی مسیر جاده شال به زین آباد، مسیر کوره‌های آجرپزی که تردد ماشین‌آلات سنگین است از محل همین اعتبارات ساماندهی خواهد شد.

در این جلسه پروژه استخر سرپوشیده شال که از پروژه‌های نیمه‌تمام است جهت تکمیل این پروژه به شهرداری شال واگذار گردید و نسبت به تخصیص قیر رایگان به شهر شال جهت بهسازی معابر قول مساعد دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار