در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال رقم خورد
یازدهمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با شکست سنگین و دور از انتظار یاسین‌پیشرو قم در خانه خود به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، یاسین‌پیشرو قم در دیداری خانگی از یازدهمین هفته نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با امید به عبور از سد حفاری اهواز و کسب ششمین پیروزی این فصل گام به میدان گذاشت اما ناباورانه در خانه با شکستی سنگین مواجه شد.

سومین شکست شاگردان حیدریان در حیدریان قم

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم ششمین بازی خانگی خود از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را درحالی برابر تیم حفاری اهواز برگزار کرد که فاصله آنها در جدول رده‌بندی سه امتیاز بود و شاگردان محمدرضا حیدریان با این امید گام به میدان مسابقه گذاشتند که با شکست دادن تیم فوتسال حفاری اهواز دو باخت خانگی قبل در مقابل تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان را به فراموشی بسپارند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در ششمین بازی خانگی خود از دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم بالای جدولی حفاری اهواز بازی خوبی ارائه نکرد و در پایان برابر میهمان خود با نتیجه دور از انتظار و باور نکردنی چهار بر صفر شکست را پذیرفت.

بی‌تفاوتی تماشاگران قمی به مسابقه خانگی یاسین‌پیشرو

جدال شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم و علاسوند در تیم فوتسال حفاری اهواز البته خالی از اشکال و ایراد داوری هم نبود و در روز اعتراض شدید یاسینی‌ها به نحوه داوری در سالن تقریبا خالی از تماشاگر دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و یاسینی‌ها با یک باخت دور از انتظار میدان را ترک کردند تا بی‌تفاوتی تماشاگران قمی‌ به بازی‌های خانگی این تیم بار دیگر نمایان باشد.

فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم در این دیدار خانگی که در حضور اندک تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال قصد داشتند خاطره برد شیرین سه بر دو در بازی برگشت فصل گذشته را برابر تیم حفاری اهواز تکرار کرده و به سه امتیاز دست یابند تا فاصله خود را با این تیم که در مکان پنجم جدول رده‌بندی حضور داشت کمتر کنند اما این اتفاق رخ نداد و با بازی دور از انتظار یاسینی‌ها به ویژه در نیمه دوم تمام اتفاقات بازی به نفع تیم حفاری رقم خورد.

سکونشینی مهره‌های کلیدی یاسین‌پیشرو مقابل حفاری

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در نیمه نخست این دیدار برابر میهمان خود نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکرد تا دو تیم به استراحت رفته و بعد از شنیدن نصایح مربیان خود به 20 دقیقه مفید نیمه دوم قدم بگذارند اما این نیمه با برتری قاطع تیم حفاری اهواز همراه بود.

در این دیدار که میثم ایلانلو و محمد برزگر دو بازیکن با تجربه یاسین‌پیشرو قم با تصمیم کادر فنی از روی جایگاه بازی‌ را تماشا می‌کردند، چهار اشتباه در نیمه دوم از سوی بازیکنان یاسین‌پیشرو موجب شد تا تیم حفاری اهواز دروازه میزبان خود را گشوده و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یابد.

سنگین‌ترین شکست یاسین‌پیشرو در لیگ هجدهم

فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم نمایش دور از انتظاری داشتند و نتیجه بازی ضعیف خوب را در مقابل تیم سرسخت و سخت‌کوش حفاری اهواز با دریافت چهار گل و باخت چهار بر صفر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گرفتند تا به سومین باخت خانگی و پنجمین شکست این فصل که سنگین‌ترین باخت آنها در هجدهمین دوره لیگ برتر نیز به شمار می‌رود، تن بدهند.

پیمان حفیظی، شهاب طالبی و فرهاد توکلی گلزنان تیم فوتسال حفاری اهواز در مصاف خارج از خانه این تیم در جدال برابر یاسین‌پیشرو قم بودند و اهوازی‌ها دو گل از چهار گل خود را در ثانیه‌های پایانی این بازی که تیم یاسین‌پیشرو از سیستم و تاکتیک پاورپلی استفاده می‌کرد، به دست آوردند.

صعود 3 پله‌ای حفاری و ثبت پنجمین باخت لیگ در کارنامه یاسین‌پیشرو

تا پیش از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم حفاری اهواز با 19 امتیاز در مکان پنجم و یاسین‌پیشرو قم با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول حضور داشتند اما اکنون فاصله آنها به 6 امتیاز افزایش یافت و در حالی که جایگاه حفاری از رده پنجم به مکان دوم جدول ارتقاء پیدا کرد اما یاسینی‌ها در مکان‌ هفتم جدول باقی ماندند تا منتظر دیدارهای آتی و دو بازی حساس پایانی نیم‌فصل باشند.

شکست چهار بر صفر نماینده فوتسال قم در دیدار خانگی هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سومین باخت خانگی این تیم بعد از شکست‌های یاسین‌پیشرو در هفته نهم برابر تاسیسات دریایی تهران و باخت پنج بر دو مقابل تیم مس سونگون ورزقان بود، ضمن اینکه نماینده قم در دیدارهای خارج از خانه نیز مغلوب تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و شهروند ساری شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار