هفته دوم لیگ برتر فوتبال امید ایران
فوتبالیست‌های صبای قم در تلاش برای حفظ جایگاه نخست خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از نفت اهواز پذیرایی می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 17 November 2016
به گزارش تابناک قم، استارت دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران از عصر بیست و هشتمین روز آبان ماه زده می‌شود و در یکی از 6 مسابقه این هفته، تیم امید صبای قم در دیداری خانگی پذیرای نماینده فوتبال خوزستان خواهد بود.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که گام نخست از فصل جدید لیگ برتر را با قدرت برداشتند و در میهمانی تیم پرقدرت و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به برتری قاطع دو بر صفر دست یافتند، اکنون برای انجام نخستین مسابقه خانگی این فصل از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند.

شاگردان رضا گلباشی در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از مسابقه هفته نخست لیگ برتر مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که با دو گل به برتری رسیدند، حتی در یک دیدار دوستانه نیز به مصاف تیم باشگاهی رده سنی بزرگسالان هما قم نیز رفتند و با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران تیم‌های امید صبای قم، تراکتورسازی تبریز، خونه به خونه بابل، ذوب‌آهن اصفهان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، صنعت‌نفت آبادان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت اهواز، ملوان بندر انزلی، مس کرمان و فولاد خوزستان حضور دارند و سه تیم صنعت‌نفت آبادان، فولاد و نفت نمایندگان استان خوزستان در این فصل لیگ برتر هستند.

اکنون که نوبت به دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید ایران رسیده، امیدهای صبای قم باید برابر یکی از سه نماینده فوتبال خوزستان یعنی امیدهای نفت اهواز به میدان بروند، در حالی که نفتی‌ها در هفته نخست میزبان ملوان بندر انزلی بودند.

بر خلاف صبای قم که در میهمانی هفته نخست لیگ برتر مقابل تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به برتری دو بر صفر دست یافت، ‌تیم نفت اهواز در ورزشگاه خانگی خود برابر ملوان بندر انزلی هر چه زد به در بسته خورد تا بازی با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها به پایان برسد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پیش از هفته دوم، تیم صبای قم با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در صدر قرار دارد و تیم‌های سه امتیازی ذوب‌آهن اصفهان و خونه به خونه بابل دوم و سوم هستند و چهار تیم یک امتیازی شهرداری ارومیه، صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندر انزلی و نفت اهواز در رده‌های چهارم تا هفتم ایستاده‌اند و سایر تیم‌ها به دلیل باخت در هفته نخست امتیازی ندارند.

12 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر بیست و هشتمین روز آبان ماه در 6 بازی به مصاف یکدیگر می‌روند و مسابقه صبای قم با نفت اهواز در دومین هفته بازی‌های فصل 96 – 1395 لیگ برتر امید از ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار