مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از اسکان چهار هزار و 528 زائر در 14 مکان شهر مرزی مهران تاکنون توسط این جمعیت خبر داد
کد خبر: ۳۳۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 16 November 2016
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امدادگان این جمعیت از 20 آبان تاکنون به 20 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های متهی به مرز مهران امداد رسانی کرده اند.

به گزارش تابناک ایلام
؛ محمد سلیمانی روز چهارشنبه تعداد مجروحان این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند را 86 نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت شش هزار و 159 زائر در مسیرهای پیوندی به مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.

وی یادآور شد: در این مدت همچنین به صورت رایگان از 393 زائر آزمایش فشار خون و قند خون گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه، سه فروند بالگرد، 30 تیم موتوری امداد و نجات و بکارگیری 200 امدادگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات امدادرسانی در زمان بروز حوادث احتمالی به زائران در شهرستان و مرز مهران از طریق 16 دستگاه آمبولانس و هفت اتوبوس آمبولانس انجام خواهد شد.

سلیمانی اضافه کرد: در صورتی که به تشخیص ستاد اربعین استان ایلام زمین برای برپایی اردوگاه در اختیار این نهاد قرار گیرد هلال احمر از آمادگی کامل برای ایجاد و تجهیز این اردوگاه به منظور اسکان اضطراری زائران برخوردار است.

وی یادآور شد: هلال احمر در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان بعنوان مسئول کمیته امداد و نجات تعیین شده و برای کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده دارد.

به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار