در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در هتل تارا ی مهاباد دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.در این بین برخی از تجمع کنندگان با تحریک برخی رسان های معلوم الحال اقدام به آتش زدن هتل تارا محل وقوع حادثه کردند.
کد خبر: ۳۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 09 May 2015

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی:در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: مدیران و معلمان مدارس باید برای کیفی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی همت کنند.

وی ضرورت پرهیز از هرگونه فعالیت سیاسی همچنین پرداختن ویژه به فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی را مورد تاکید قرار داد، گفت: در سراسر استان باید چنین خط و مشی را دنبال کنیم.

کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش/دعوت از خیرین مدرسه ساز/حوادث هتل تارا ی مهاباد/عدم کارایی تجهیزات پلیس راهتایناک آذربایجان غربی:به نظر ما ،فلسفه وجودی آموزش و پرورش در ایران بر اساس فعالیتهای فرهنگی است.اما متاسفانه تاکنون ما نه از نظر کمی ونه از نظر کیفی به استانداردهای مطلوب جامعه خودمان نرسیده ایم.چه بسا در سالهای اخیر از میزان کیفی آموزش و پرورش در این نهاد مهم بطور چشم گیری کاسته شده است و تاکنون کسی هم مسئولیت نظارت و اصلاح آن را بر عهده نگرفته است.

چندین سال است که آموزش و پرورش در نحوه چیدمان مقاطع تحصیلی در حال آزمون و خطاست.که در این بین پایه های علمی کشور متضرر میگردند.

سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی :از خیران مدرسه‌ساز جهت ورود به تامین فضای آموزشی و همکاری با مسئولان آموزش و پرورش برای تامین این کمبود تقدیر کرد، گفت: با همراهی مردم و مسئولان بسیاری از مشکلات را می‌توان رفع کرد.

کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش/دعوت از خیرین مدرسه ساز/حوادث هتل تارا ی مهاباد/عدم کارایی تجهیزات پلیس راهتابناک آذربایجان غربی:جناب آقای مصطفوی ،باید یادآور شد که آنچه که ما در 36 سال اخیر دیده ایم ،همراهی و حضور در صحنه مردم در تمامی عرصه ها بود و هر آنچه بی مهری و عدم مساعدت بود از طرف مسئولین رخ داده است.لذا امید است خطاب شما بیشتر به مسئولین باشد تا مردم.

شماری از شهروندان مهابادی عصر پنجشنبه در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در هتل تارا ی این شهرستان دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.در این بین برخی از تجمع کنندگان با تحریک برخی رسان های معلوم الحال اقدام به آتش زدن هتل تارا محل وقوع حادثه کردند.

اکنون شهر تقریبا حال امنیتی بخود گرفته و مردم عادی همچنان در بهت اتفاقات رخ داده میباشند.مسئولین امر با برگزاری نشستهای فوق العاده ضمن بررسی حادثه ،درصدد کاهش تشنجات پیش آمده هستند.

کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش/دعوت از خیرین مدرسه ساز/حوادث هتل تارا ی مهاباد/عدم کارایی تجهیزات پلیس راهتابناک آذربایجان غربی:حوادث اجتماعی در جوامع گسترده اجتناب ناپذیر است.حوادثی که گاهی تلخی ببار می آورد و گاهی هم طعم شیرین میدهد.هرچند که رخدادهای اجتماعی حزن انگیز همواره هر شنونده ایی را متاثر میکند ،اما لزومی برای حساسیت بیش از اندازه ندارد.

به نظر ما مردم غیور و با بصیرت کرد منطقه مطمئنا تاکنون با حوادث بسیار تلختری مواجه گشته اند و هر بار با آگاهی و بصیرت خود ،توانسته اند تدابیر بجایی اتخاذ کنند اما هرگاه احساسات و عدم آگاهی بر موضوعات حاکم بوده ،بدخوهان ملت ایران با موج سواری سعی کرده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.لذا اهمیت بصیرت و آگاهی در این زمینه صدق میکند.عدم اعتماد کردن به مسئولین و اخبار داخلی پیامدی جز ،خرابی ،نگرانی و مخدوش شدن چهره شهر چیزی به همراه نخواهد داشت.

پری قاسم‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو :امروزه شاهد افزایش قلیان‌سرا در شهرستان ماکو هستیم که وضعیت نگران‌کننده است. وی با بیان اینکه در این خصوص باید روند پیشگیری اجرایی شود، تصریح کرد: باید جلوی افزایش تعداد قلیان‌سراها گرفته شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو ادامه داد: در ماکو 50 قلیان‌سرا وجود دارد که جوانان در این قلیان‌سراها نسبت به استفاده از قلیان اقدام می‌کنند.

کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش/دعوت از خیرین مدرسه ساز/حوادث هتل تارا ی مهاباد/عدم کارایی تجهیزات پلیس راهتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما ،مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو،بگونه ایی در این خصوص اظهار نظر میکنندکه گویا هیچ اختیاری در این خصوص ندارند.در حالیکه چه بسا بخشی از مجوز فعالیت قلیان سراها به این اداره مربوط میشود.کنترل فعالیت این مراکز چندان سخت نبوده و تنها با بخشنامه ایی معمولی قابل حل میباشد.


عوامل پليس راه انتظامي مهاباد يک دستگاه وانت نيسان را با 30 ميليون ريال خلافي و 78 فقره تخلف توقيف كردند.سرهنگ "فرماني" رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي  گفت :عوامل پليس راه انتظامي مهاباد يك دستگاه وانت نيسان را به علت تخلف حادثه ساز متوقف كردند.

کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش/دعوت از خیرین مدرسه ساز/حوادث هتل تارا ی مهاباد/عدم کارایی تجهیزات پلیس راهتابناک آذربایجان غربی:این قبیل خبرها بیشتر برخی از تجهیزات پلیس را زیر سوال میبرد تا عملکردی موفق برای پلیس محسوب شود.چرا که در گزارشات مسئولین مربوطه ،به نصب انواع تجهیزات جاده ایی وشهری اشاره میشود.اما در عمل به نظر میرسد که این تجهیزات یا کاربردی نیستند و یا اینکه کارایی لازم را ندارند و بیشتر برای هدر رفت پول بیت المال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار