کد خبر: ۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱ 07 February 2015
به گزارش تابناک تهران، حمید علی صمیمی، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت: برنامه متنوعی را برای جانبازان و ایثارگران عزیز در دهه مبارکه فجر در نظر گرفتیم که از آن جمله، عطرافشانی گلزارشهدای بهشت زهرا(س) و اتخاذ تمهیدات لازم برای شرکت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران درمراسم راهپیمایی 22 بهمن و چند برنامه دیگر است .

وی افزود : 4 آسایشگاه جانبازان قطع نخاع و برای جانبازان اعصاب و روان نیز بیمارستان های صدر، نیایش و بیمارستان برای جانبازان  اعصاب و روان در تهران هستند که به خدمات دهی به جانبازان عزیز در پایتخت می پردازند و تلاش مي كنيم در حوزه درمان خدمات شایسته ای ارائه بدهیم .

صمیمی خاطرنشان کرد : نقش استانداری هم در حمایت از جانبازان و ایثارگران به عنوان دستگاه ارشد استان نقشی اساسی است و شخص استاندار نیز همواره توجه مطلوبی به جانبازان دراین حوزه داشته است.

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد :در راستای خدمات دهی بهتر به جانبازان و ایثارگران نیاز به یک مرکز مدرن داشتیم که در همین رابطه نیز مرکز فرهنگی، ورزشی بقیه الله با مساحتی بالغ بر 28 هزار متر مربع با همکاری بنیاد شهید و استانداری تهران احداث خواهد شد.

حمید علی صمیمی اظهار داشت: از آنجا که 470 جانباز قطع نخاعی در تهران داریم و حمایت و رسیدگی به امور درمانی و تکمیلی این عزیزان نیاز به امکانات لازم دارد، با موافقت و دستور استاندار، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری نیز بازدیدی از طرح اولیه مرکز نگهداری جانبازان اعصاب و روان داشتند و طبق برآوردها این مرکز نیز تا پایان سال 94  به عنوان مرکز معین کشور در استان تهران احداث و بهره برداری خواهد شد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار