سرپرست فرمانداری دهلران تعامل و همکاری مردم و مسئولان را در پذیرایی و استقبال از زائران اربعین مهم دانست و گفت: در شهرستان دهلران مردم و مسئولان در کنار هم آماده پذیرایی از زائران عتبات عالیات در مسیر رفت و برگشت هستند.
کد خبر: ۳۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از محل برپایی ایستگاه های پذیرایی از زائران در این شهر اظهار کرد: مساجد و حسینه های شهرستان توسط کمیته مردمی برای ارائه خدمان به زائران آماده شده اند.
 
وی از فعالیت کمیته های ستاد اربعین شهرستان برای برپایی ایستگاه های پذیرایی در ورودی شهر دهلران خبر داد و افزود: زیر ساخت های این مکان ها از جمله تامین آب و برق و ایجاد سرویس بهداشتی و خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و پذیرایی انجام شده است.
 
موسوی تعامل و همکاری مردم و مسئولان را در پذیرایی و استقبال از زائران اربعین مهم دانست و تاکید کرد: در شهرستان دهلران مردم و مسئولان در کنار هم آماده پذیرایی از زائران عتبات عالیات در مسیر رفت و برگشت هستند.
 
سرپرست فرمانداری دهلران گفت: این شهرستان به جهت موقعیت خاص و قرار گرفتن در مسیر تردد زائران استان های جنوبی و مرکزی هر سال پذیرای زائران اربعین است و امسال نیز شاهد تردد حجم گسترده ای از زائران در این شهرستان خواهیم بود.
 
امام جمعه دهلران نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت کمیته مردمی در روزهای گذشته افزود: کمیته مردمی در این مدت اقدامات لازم در خصوص پذیرایی از زائران اربعین را بخوبی انجام داده و تاکنون بیش از 2 هزار نفر در مساجد و حسینه ها پذیرایی شده اند.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها در راه اندازی موکب ها و حمایت و پشتیبانی لازم از زائران اربعین تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل و هماهنگی لازم امسال نیز بخوبی پذیرای و استقبال از زائران در این شهرستان انجام شود.
 
شهرستان مرزی دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و یکی از مسیرهای تردد زائران شهرهای جنوب و مرکزی کشور به سمت شهر و مرز بین المللی مهران است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار