رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بدره گفت : کمیته فرهنگی اربعین با حضور جوانان ونوجوانان مشتاق میزبان زوار پیاده روی اربعین هستند که مسیر بدره –ایلام را برمی گزینند.
کد خبر: ۳۲۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 13 November 2016
میثم کهزادی  درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت : جوانان پرشور و نشاط در قالب کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی بدره در طول سه روز آتی میزبان بیش از 1500 نفر از زوار بوده اند.
 
وی خدمات فرهنگی ارائه شده را چنین عنوان کرد : توزیع نقشه راه کربلا و نجف ، توزیع ادعیه وارده اربعین حسینی خصوصا زیارت اربعین و زیارت عاشورا به صورت کتابچه و بروشور،توزیع چفیه و سربند های مناسبتی که به همراه بروشور رهپویه زیارت تهیه شده از طرف سازمان تبلیغات اسلامی استان ،بین زوار توزیع می گردد چرا که بهره گیری معنوی و ارتقای سطح فرهنگ دینی می تواند از کارکرد های مهم پیاده روی اربعین باشد.
 
کهزادی افزود :بنر هایی مزین به شعار امسال اربعین یعنی (انی احامی ابدا عن دینی)  به کاروان ها ی زیارتی تحویل می گردد.
 
وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به زوار گفت : خدمات رسانی موکب شامل تهیه صبحانه ،نهار وشام ،تجهیز سرویس های بهداشتی و نماز خانه واقامه نماز جماعت با حضور زوار است که با حضور منظم و با نشاط جوانان و حتی نوجوانان جلوه خاصی یافته است .
 
رئیس شورای هیئات مذهبی بدره  به ظرفیت های شهرستان تاکید کرد وگفت : تلاش می کنیم بابهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در ارائه خدمات و اسکان به زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین سهمی در این حرکت عظیم دینی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انجام باشکوه پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: پیاده‌روی و همایش بزرگ جهانی سیاسی مذهبی اربعین، مسأله بسیار مهمی در دنیای اسلام است که نشانه اقتدار مسلمانان است.این پیاده روی حرکتی مردمی و فرهنگی است که باید با برنامه‌ریزی خوب و ایده‌آل از آن به نحو مطلوب استفاده کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار