فرمانده انتظامی قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: محورهای مواصلاتی این استان در کاهش سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای نقش کشوری ایفا می‌کند.
کد خبر: ۳۲۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 12 November 2016
به گزارش خبرگزاری فارس استان قزوین، سردار مهدی محمودی در همایش تجلیل از خادمان حمل و نقل که ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی این استان به عنوان کریدور سایر استان‌ها از مرکز کشور به سمت استان‌های شمال و شمال غربی عمل می‌کند.

وی اضافه کرد: عمده ترددهای موجود در استان قزوین مربوط به هموطنان و مسافران از سراسر کشور است بنابراین نقش محورهای مواصلاتی این استان نقش کشوری ایفا کرده و اهمیت ویژه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با وجود حجم سنگین تردد‌ها در ایام تعطیلات به ویژه ایام نوروز و تابستان، این استان بر اساس آمارهای بازرسان، بین استان‌های برتر اول تا سوم در موضوع کنترل ترافیک و کاهش سوانح رانندگی قرار دارد.

محمودی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب‌(مدظله‌العالی) بر رساندن تلفات سوانح رانندگی به حداقل ممکن تأکید دارند و پلیس استان قزوین هم به لحاظ ویژگی و حساسیت راه‌ها و مسئولیت سازمانی و فردی به گونه‌ای در قبال حفظ جان هموطنان عمل می‌کند که بازدهی بیشتر و تلفات کمتری را در محورهای مواصلاتی شاهد باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به موفقیت پلیس استان قزوین در کولاک سنگین آذر ماه سال گذشته تصریح کرد: مجموعه انتظامی این استان علاوه بر کنترل ترددها و عدم وقوع تلفات جاده‌ای به مسافران و افراد گرفتار در کولاک و جاده‌ها خدمات‌رسانی می‌کرد تا جایی که مورد تقدیر سفارت یکی از کشورهای همسایه هم قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تجهیزات و ابزار کار کارشناسان پلیس راهور و راه این استان تأکید و خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات تخصصی، لازمه کار کارشناسان حرفه‌ای و ارتقاء کارایی آنان است.

ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین هم در این همایش گفت: استان قزوین دارای پرترددترین محورهای مواصلاتی بوده و سازمان‌های اجرایی این استان خدمات‌رسانی بیشتری را به هموطنان سراسر کشور در این راه‌ها دارند.

وی از تلاش مؤثر و مستمر مجموعه انتظامی استان قزوین در تمام مراتب مأموریتی، کشف جرائم و دستگیری‌ها به ویژه کاهش تلفات جاده‌ای تقدیر کرد و یاد‌آور شد: بر اساس گزارشی که در سمینارهای معاونان سیاسی - امنیتی کشور ارائه می‌شود، استان قزوین در درجات نخست عنوان می‌شود که این مایه مباهات و سربلندی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار