فرماندار مهریز گفت: اجرای طرح فاضلاب شهری از طرح های مهمی است که مورد نیاز شهرستان است و برای اجرای کامل آن باید پیگیری های جدی بشود.
کد خبر: ۳۲۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 12 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در شورای سلامت مهریز که با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل شد به اجرای طرح فاصلاب شهری مهریز اشاره و افزود:با همکاری و مشارکت بخش خصوصی این طرح مهم در شهرستان از مدت ها قبل آغاز شده است.
وی ادامه داد: در این مدت در برخی از محلات حوزه شهری و سطح معابر شاهد اجرای عملیات انجام طرح فاضلاب شهری هستیم ولی هنوز در برخی مناطق دیگر اجرای این طرح معطل مانده است .
فرماندار مهریز با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته به اهمیت تکمیل طرح و ثمرات طرح فاضلاب شهری به عنوان یک اقدام اساسی و اثر بخش اشاره و ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر اجرایی شود.
رستگاری گفت: بدون شک اجرای این طرح جزو ضروریات و خواسته های مردم مهریز است که امیدواریم با همتی مضاعف شاهد تحقق کامل آن در شهرستان باشیم .
در این جلسه تعدادی از مسئولان اجرایی عضو شورای سلامت شهرستان مهریز به طرح نظرات خود در خصوص مسائل افزایش جمعیت و ساماندهی نهالستان های منطقه مطالبی ارائه دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار