استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: از چند مدت گذشته موضوع مشکل شرکت فرش و گبه کرمانشاه را در جلسات شورای تامین جدی گرفتیم و جلسات مکرر و خیلی جدی و طولانی را برای این موضوع تشکیل دادیم.
کد خبر: ۳۲۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 09 November 2016
به گزارش تابناک ،دکتر اسداله رازانی امروز در همایش روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که در تالار بعثت برگزار شد، افزود: خوشبختانه طی چند مدت گذشته همکاری خوب و کاملی بین تمام ارگان های امنیتی، انتظامی، قضایی و نظامی استان در جلسه شورای تامین استان  در راستای بررسی مشکل شرکت فرش و گبه کرمانشاه شکل گرفت و همکاری های بسیار دقیقی در این زمینه انجام شد.

وی با اشاره به تلاش های ارگان های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی در کنترل تجمعات مربوط به شرکت فرش و گبه افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی در کنترل تجمعات به خصوص مقابل استانداری شاهد بودیم حضور بسیار دقیق همراه با مدارا و رفتار خوب با مردم بود و نتیجه خوبی در این زمینه حاصل شد.

وی اظهار داشت: تلاش ما در جلسات شورای تامین حفظ منافع مردم بود زیرا متاسفانه اشخاصی با غفلت و فواصل بین مقررات قصد سوء داشتند که اموال مردم را غارت کنند و از کشور خارج شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد:همین امروز آقای عدالتخواه رییس کل دادگستری استان در تماسی با بنده عنوان کردند که اسناد دقیقی به دست آمده که این فرد قصد ترک و خروج از کشور را داشته و این امر تایید می‌کند که خوشبختانه تمامی مسئولین به موقع اقدام کرده‌اند.

وی بیان داشت: این موضوع پتانسیل بحران داشت اما با تلاش های موثر تمامی ارکان ذیربط موضوع به خوبی مدیریت شد و این فرد نیز بازداشت شد.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه ارگان ها و بخش هایی که در همکاری با این موضوع  نقش داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار