رئیس شورای هیات‌های مذهبی بدره با بیان اینکه شهرستان بدره روزگاری در دوران هشت سال دفاع مقدس معبر شهدا و رزمندگان بود،گفت: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی شهرستان می‌توانیم میزبانان خوبی برای زائران کربلای معلی در اربعین 95 باشیم.
کد خبر: ۳۲۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 07 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛میثم کهزادی افزود: بدنبال آن هستیم که با بسیج همه ظرفیت‌ها و با ساماندهی آنها بتوانیم خدمات رسانی و پذیرایی از زائران را در مسیر شهرستان بدره به نحو احسن مدیریت کنیم.
 
به گفته وی، به این منظور با محوریت فعالان فرهنگی و هیأت‌های مذهبی شهرستان در مسیر شهر بدره به سمت ایلام و مهران سه موکب را جهت خدمات‌ رسانی به زائران راه‌اندازی می کنیم.
 
کهزادی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انجام باشکوه پیاده‌روی اربعین تاکید کرد: این حرکتی مردمی و فرهنگی است که باید با برنامه‌ریزی خوب و ایده‌آل از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.
 
وی به ظرفیت‌های شهرستان بدره در اجرای این برنامه معنوی اشاره کرد و گفت: شهرستان بدره این ویژگی را دارد که بتواند موکب هایی را در سطح شهرستان به منظور خدمات‌دهی به زائرین داشته باشد.
 
کهزادی تاکید کرد: پیاده‌روی و همایش بزرگ جهانی سیاسی مذهبی اربعین مساله بسیار مهمی در دنیای اسلام است و این همایش نشانه اقتدار مسلمانان است که تک‌تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام توان برای برگزاری با کیفیت آن استفاده شود.
 
رئیس شورای هیات‌های مذهبی بدره با بیان اینکه شهرستان بدره روزگاری در دوران هشت سال دفاع مقدس معبر شهدا و رزمندگان بود، افزود: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی شهرستان می‌توانیم میزبانان خوبی برای زائران کربلای معلی در اربعین 95 باشیم.
 
وی اضافه کرد: هر ساله به دلیل ازدیاد زائران امام حسین(ع) در اربعین، زائران زیادی از شهرستان بدره برای رسیدن به مرز مهران عبور می‌کنند که سال گذشته بیش از 10 هزار نفر مسیر این شهرستان را برای تردد انتخاب کردند.
 
کهزادی یادآور شد: از جمله فعالیت‌هایی که با همکاری ستاد اربعین شهرستان به دنبال آن هستیم امکانات و تجهیزات رفاهی اولیه جهت اسکان و استفاده زائران در مسیر و ارائه خدمات پذیرایی، تغذیه، ارائه بسته‌های فرهنگی است که امیدواریم بتوانیم انجام دهیم.
 
وی گفت: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بدره همیشه ثابت کرده‌اند در چنین کارهای فرهنگی به صورت خودجوش وارد صحنه می‌شوند که امیدواریم با اطلاع‌رسانی که صورت می گیرد این بار نیز مردم پیشقدم باشند.
 
وی افزود: درست است که همه مردم توان حضور در کربلا را ندارند اما می‌توانند میزبانان خوبی برای زائران میلیونی این حرم نورانی باشند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار