رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فرمانداری قزوین باید به زودی نفر سیزدهم عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین را معرفی کند تا این عضو هم در راستای اتخاذ تصمیمات با هدف رفع مشکلات شهری به دیگر اعضای شورا کمک کند.
کد خبر: ۳۲۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به ایام ماه صفر اظهار داشت: در این ایام محبان اهل‌بیت‌(ع) به سوگواری و عزاداری در سوگ شهادت امام حسین‌(ع) و یارانش می‌پردازند که این مراسم‌ها فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به قشرهای مختلف مردم است.

وی با اشاره به انتصاب علی فرخزاد عضو سابق شورای اسلامی شهر قزوین به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بیش از 40 روز از انتصاب ایشان گذشته و شورای اسلامی شهر قزوین نامه‌ای برای معرفی عضو جدید به این شورا نوشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه طبق اطلاعیه صادره از فرمانداری در راستای اعلام رأی‌آورندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین ملاک عمل باید باشد، عنوان کرد: فرمانداری قزوین باید طبق قانون عمل کرده و فرد جدید را به این شورا معرفی کند.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: مطالبی که درخصوص معرفی عضو جدید به شورای اسلامی شهر قزوین در رسانه‌ها و فضای مجازی نوشته شده، خوشایند نیست و تأثیر مطلوبی در افکار عمومی مردم در شهر قزوین ندارد.

این مسؤول بیان کرد: فرمانداری قزوین باید به زودی نفر سیزدهم عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین را معرفی کند تا این عضو هم در راستای اتخاذ تصمیمات با هدف رفع مشکلات شهری به دیگر اعضای شورا کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: طبق قانون به صراحت عنوان نشده که فرمانداری باید طی چند روز عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین را به این شورا معرفی کند، اما اگر هرچه زودتر این مهم محقق شود، بهتر است.

فصیحی‌رامندی بیان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین در راستای معرفی عضو جدید به این شورا با استاندار قزوین مکاتبه‌ای انجام داده است و اگر تا دو ماه مشخص نشد، تصمیم لازم در این خصوص اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در مکاتبه شورای اسلامی شهر قزوین به شورای عالی استان‌ها، فرمانداری قزوین هرچه سریع‌تر باید عضو جدید را به این شورا معرفی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شورای عالی استان‌ها طرحی در راستای افزایش درآمد پایدار شهرداری‌ها و کاهش وابستگی مالی تنظیم و تدوین کرده است، مطرح کرد: بر اساس این طرح، همانند برخی مقررات مالی دولت، عوارض ثابت و پایداری برای شهرداری‌ها تعریف می‌شود.

فصیحی‌رامندی افزود: با اجرای این طرح درآمد ثابتی برای شهرداری‌ها به دست می‌آید تا مسؤولان این نهاد با درآمدهای کسب شده بتوانند مشکلات شهری را برطرف کنند.

این مسؤول یادآور شد: عوارض کسب شده از عوارض نقل و انتقال خودرو، حق‌الارض دکل‌ها و بانک‌ها، وکلای دادگستری، پزشکان، عوارض تابلوهای مستقر و سیمای شهری از جمله درآمدهای پایداری شهرداری‌ها در این طرح تعریف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: توسط اداره‌کل انتقال خون، از عاشورا تا اربعین حسینی طرحی به نام نذر خون اجرا می‌شود که از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دعوت شده تا در این طرح شرکت کنند.

فصیحی‌رامندی ادامه داد: این طرح، اقدامی خداپسندانه است و می‌توان در این طرح با نیت کمک به افراد نیازمند به خون شرکت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار