قائم مقام شهردار قم:
نخستين شهر بازي معارف اسلامي به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدير راه‌اندازي مي‌شود. حضور ۲۰ ميليون زائر در قم مي‌تواند سرمايه مطلوبي براي انتقال آموزه‌هاي فرهنگي و ديني باشد.
کد خبر: ۳۲۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲ 06 November 2016
به گزارش تابناک قم، ابراهيم معتمدي در مراسم توديع و معارفه مديرعامل سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم كه در سالن نگارخانه شهر برگزار شد، با تاكيد بر اينكه  مديرعامل سابق سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم تاكنون اقدامات قابل توجهي را در اين مجموعه انجام داده است، اضافه كرد:‌ اميدواريم اين شخصيت توانمند در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي با عناوين ديگري بتواند رسالت‌هاي خود را دنبال كند.

قائم مقام شهردار قم با بيان اينكه مديرعامل جديد سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري بايد با نگاه جهادي حركت خود را دنبال كند، مطرح كرد: اميدواريم با استفاده از ديدگاه‌هاي جديد در اين سازمان بتوانيم اهداف مورد نظر را با هماهنگي گسترده‌تري دنبال كنيم.

وي از سازمان فرهنگي، هنري ورزشي شهرداري قم به عنوان يك نهال تازه‌كاشته درحال خشك شدن ياد كرد و گفت: اكنون اين مجموعه به جايگاه مطلوبي رسيده است و مي‌تواند اقدامات گسترده‌تري را دنبال كند.

قائم مقام شهردار قم خاطرنشان كرد: مباحث اقتصادي و وام‌ها، مجموعه شهرداري را در حوزه مالي با چالش‌هاي مختلف مواجه كرد به همين علت در هزينه‌هاي خود اولويت‌بندي مشخصي وجود داشت و مباحث فرهنگي به فراموشي سپرده شد اما طي دو ماه اخير شهرداري به روال عادي خود بازگشته و حقوق كاركنان را سر وقت پرداخت مي‌كند.

معتمدي از آماده‌سازي بسترهاي فرهنگي طي يك سال اخير در قم ياد كرد و گفت: عملكرد موسوي‌نژاديان به عنوان يك فعال فرهنگي قابل قبول است و اكنون قم مي‌تواند در حوزه فرهنگ به توليدكننده و الگويي براي كشور تبديل شود.

وي با اشاره به اينكه شهرداري‌هاي مختلف كشور نگاه مطلوبي به حوزه فرهنگ ندارند، تصريح كرد: نگاه بدنه شهرداري‌ها به حوزه فرهنگ بايد تغيير كند چراكه در اين حوزه نيازمند هزينه نيستيم بلكه بايد فعال‌سازي ظرفيت‌ها و رفع موانع را در دستور كار قرار دهيم.

قائم مقام شهردار قم يادآور شد: اميدواريم با حضور مديرعامل جديد و استفاده از ظرفيت مديرعامل سابق بتوانيم برنامه چهار ساله‌اي كه در حوزه‌هاي مختلف پيش‌بيني شده است را به شيوه مطلوبي اجرايي كنيم.

معتمدي به برخي از اجراي پروژه‌هاي جديد تفريحي در شهر قم اشاره كرد و افزود: ظرفيت‌هاي مطلوبي در شهر قم وجود دارد كه بايد در راستاي فعال‌سازي آنها گام برداريم .

وي بر رفع بدهي‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم تاكيد كرد و گفت: نيازسنجي لازمه يك حركت فرهنگي جامع است كه در اين راستا نقشه نيازسنجي فرهنگي قم در حال تدوين است تا بتوانيم به شيوه مطلوب‌تري حركت‌هاي خود را در حوزه فرهنگ دنبال كنيم.

قائم مقام شهردار قم با بيان اينكه نخستين شهر بازي معارف اسلامي با مشاركت كانون تبيان به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدير راه‌اندازي مي‌شود، مطرح كرد: اين كانون مي‌تواند به عنوان الگويي در سطح كشور مطرح شود كه در اين راستا اطلس فرهنگي شهر به منظور بررسي ظرفيت مراكز فرهنگي درحال تدوين است.

معتمدي با اشاره به اينكه تاكنون در حوزه گردشگري به شيوه مطلوبي ورود نكرده‌ايم، تصريح كرد: حضور ۲۰ ميليون زائر در قم مي‌تواند سرمايه مطلوبي براي انتقال آموزه‌هاي فرهنگي و ديني باشد.

وي با تاكيد بر اينكه سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم نبايد دغدغه مالي داشته باشد، عنوان كرد: طي يك سال اخير با كمترين هزينه بيشترين عملكرد در اين سازمان انجام شده است به همين علت عملكرد موسوي‌نژاديان مصداق اقتصاد مقاومتي است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
همین الانشم همه پارک و بوستانا رو به کتاب دینی تبدیل کردن بستمونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار