رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: رفع موانع و توسعه بخش کشاورزي پیش‌شرط و نياز ضروري توسعه اقتصادي است.
کد خبر: ۳۲۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 05 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، ناطق معین‌الدین در دیدار با ودود ایرانیان مدیرکل جدید غله استان قزوین بابیان اینکه توسعه بخش کشاورزي پیش‌شرط و نياز ضروري توسعه اقتصادي است، اظهار کرد: تا زماني که موانع توسعه در اين بخش برطرف نشود ساير بخش‌ها نيز به شکوفايي و رشد توسعه نخواهند رسيد.

وی تصریح کرد: تعاونی‌های روستایی اولین و فراگیرترین تشکل اقتصادی در روستاها هستند به‌طوری‌که نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کشاورزان دارند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در شرکت‌های تعاونی روستایی دنبال می‌شود تمرکز سرمایه‌های خرد و ارائه خدمات کشاورزی و تولید و خرید تضمینی محصول است.

معین‌الدین اضافه کرد: شبکه تعاون روستایی استان قزوین برای دستیابی هرچه بهتر به توسعه پایدار در بخش کشاورزی و دامی از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند.

ایرانیان هم در این دیدار خواستار تعامل و همکاری بیشتر در راستای رسیدن به اهداف و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی شد.

به گزارش ایسنا، ایرانیان پیش‌ازاین به‌عنوان جانشین مدیرکل غله استان اردبیل، مدیر طرح‌های عمرانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷ کشور فعالیت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار