حق به حقدار رسید؛
علی محمد عزیزی فعال ملی کارگری،در سطح استانی و بین الملی بعنوان مسئول روابط عمومی سیمان ایلام و رابط کارخانه سیمان در ادارات انتصاب گردید.
کد خبر: ۳۲۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 05 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛به پیشنهاد معاونت منابع انسانی و از سوی مهندس فرونچی،مدیر عامل سیمان ایلام علی محمد عزیزی فعال با تجربه کارگری و جوان خوش آتیه ی ایلامی به عنوان مسئول روابط عمومی سیمان ایلام منصوب شد.

علی محمد عزیزی ریاست مجمع کارگران استان، نایب رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران، بازرس مجمع عالی کارگران ایران،،را در کارنامه فعالیت خود داشته و در کمیته های مختلفی چون سازش، حل اختلاف ،،کمیته بحران های کارگری ،توانمند سازی تشکلات کارگری،،کمیته انتخاب کارگران نمونه کشوری عضویت دارد.

روابط عمومی سیمان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در یک فضای سالم و با تقویت روحیه همکاری می توان به اهداف متعالی در راستای تولید رسید. اصل سه جانبه کار بسیار مهم بوده و کارگر و کارفرما شریک اجتماعی دولت می باشند.

علی محمد عزیزی تصریح کرد: روابط عمومی یک سازمان رابط یک سازمان در همه زمینه ها بوده و اگر نگاه راهبردی به این واحد داشته باشیم قطعا  مشکلات عمده درون سازمانی را می توان حل نمود و وقتی مشکلات درون سازمانی حل شود ودیدگاه مثبت شده و این اعتماد بین کارکنان و تیم مدیریت حاکم خواهد شد و قطعا مسائل برون سازمانی به خودی خود حل خواهد شد.

روابط عمومی سیمان ایلام ادامه داد:امید آن داریم با حمایت تیم مدیریت و تلاش دلسوازنه پرسنل فهمیم این شرکت بخصوص مدیر سیمان ایلام ،به افق هایی بسیار روشن در آینده ای نه چندان دور دست یابد.

عزیزی متذکر شد: سیمان ایلام تنها صنعت فعال در استان ایلام می باشد،استانی با بیشترین فارغ التحصیل دانشحویی بیکار و مقام دار بیکاری کشور را تنها با تقویت صنایع بزرگ همچون سیمان می توان سر پا نگه داشت. انتظار داریم با حمایت دولت از این واحد بزرگ صنعتی که زمینه ساز اشتغال بوده و بیش از چهارهزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار نموده و همچنین همت والای کارگران تلاشگر نگذاریم چراغ این واحد تولیدی که باعث افتخار در سطح ملی و بین المللی است به خاموشی بگراید.

عزیزی خاطرنشان کرد: انشاالله سیمان ایلام آینده خوبی را پیش رو خواهد داشت .ما هم در روابط عمومی تحولات جدی در عرصه کار و خصوصا ارتباط با اصحاب رسانه را در اولویت کاری خواهیم داشت./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
استان ایلام؛ کم جمعیت ترین و محرومترین استان کشور با سابقه درخشان و ید طولا در محرومیت شناخته می شود و همواره لقب محرومیت را یدک می کشد. تعویض پست های مدیریتی استان که با خرید یک دست کت و شلوار نو همراه است تا کنون دردی را دوا نکرده است و صرفا به ایجاد شور و نشاظ در مسئول انتخابی و دخل و خرج چاپ بنریها کمک کرده است. غرور بی پشتوانه و بی تفاوتی مردم و مسئولین، رانت ها انتخاباتی و قبیله ای پاشنه آشیل این استان همیشه محروم بوده است. امید است صنایع مادر در خدمت به کار و اشتغال جوانان این استان ایجاد شود. اما آنچه قابل تأمل است صدور بی پشتوانه مدرک تحصیلی به جوانان این دیار است، که لازم است مورد توجه و بازبینی قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار