مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه مشارکت در عرصه‌های سیاسی نیازمند بینش است، گفت:‌ نهضت علم‌آموزی در کنار بصیرت‌افزایی هرگز تعطیلی ندارد.
کد خبر: ۳۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین سالار قاسمی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 13 آبان روز یادآوری ارزش‌های اصیل همچون استقامت و ایستادگی است که برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار مردم و دانش‌آموزان انقلابی مبارزه کرده‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان استان قزوین بصیرت و دانش خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند و با حضور در صحنه‌های سیاسی و جهادی نشان داده‌اند که با نقشه‌های شوم و نافرجام دشمن مقابله می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: دانش‌آموزان پیوند عاطفی خود با انقلاب اسلامی ایران را با حضور در مناسبت‌های مختلف همچون راهپیمایی‌های سیاسی نشان داده‌اند که وابستگی به این انقلاب دارای اهمیت است.

قاسمی با بیان اینکه مشارکت در عرصه‌های سیاسی نیازمند بینش است، بیان کرد:‌ نهضت علم‌آموزی در کنار بصیرت‌افزایی هرگز تعطیلی ندارد.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان قزوینی با حضور در راهپیمایی امروز 13 آبان نشان دادند که نسبت به نظام و اهداف آن دارای احساس و وابستگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: راهپیمایی 13 آبان امروز، جلوه و حماسه‌ای دیگر را در این استان خلق کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار