فرمانده انتظامي استان گلستان:
فرمانده انتظامي استان از انهدام دو باند سرقت‌هاي به عنف و اعتراف آنان به 41 فقره سرقت‌ به عنف و کيف‌قاپي خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 04 November 2016
 فرمانده انتظامي استان از انهدام دو باند سرقت‌هاي به عنف و اعتراف آنان به 41 فقره سرقت‌ به عنف و کيف‌قاپي خبر داد.

سردار "علي اکبر جاويدان" در جمع خبرنگاران افزود: اعضاء اين باند از شهرهاي مجاور به گرگان عزيمت و در فرصت‌هاي مناسب اقدام به سرقت‌هاي به عنف و کيف قاپي مي‌کردند.
وي اظهار داشت: با هماهنگي مراجع قضائي و راهنمايي تعدادي از مالباختگان، مراتب شناسايي و دستگيري اعضاء اين باند در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.
سردار جاويدان ادامه داد: در يکي از اين سرقت‌ها، شماره پلاک موتور سيکلت استفاده شده توسط سارقان توسط يکي از مالباختگان شناسايي و به پليس آگاهي اعلام شد.
وي افزود: با همکاري پليس راهور، مالک موتورسيکلت شناسايي و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متعلق به خانمي است که توسط يکي از اعضاء اين باند مورد استفاده قرار مي گيرد.
اين مقام ارشد انتظامي گلستان تصريح کرد: در همين راستا متهم دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي تعداد زيادي اموال مسروقه و اسناد و هويت‌هاي جعلي کشف شد.
وي با اشاره به دستگيري دو نفر ديگر از اعضاء يک باند زورگيري خاطرنشان کرد: متهمان در فرصتي مناسب اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه مي‌کردتد که با هوشياري ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان با اشاره به دستگيري سه نفر و اعتراف سارقان به 41 فقره سرقت‌هاي‌ به عنف و کيف‌قاپي خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار