عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو خبرگان رهبری گفت: داعش و تکفیری‌ها به‌منظور خراب کردن وجهه اسلام و مسلمانان به وجود آمده‌اند تا ملت‌ها از اسلام متنفر شده و با آن مقابله کنند.
کد خبر: ۳۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶ 04 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: ملت ما به تبعیت از رهنمودهای رهبری  در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت می‌کنند تا آمادگی خود را برای مبارزه جدی و محکم با استکبار جهانی  نشان دهند.

وی فعالیت خواهران طلبه سراسر کشور را مورد اشاره قرارداد و افزود: طلاب وظیفه سنگین تداوم رسالت انبیا را بر عهده داشته و به ابلاغ معارف و مفاهیم دین می‌پردازند.

مقتدایی بابیان اینکه دشمنان همه تلاش خود را درجهت تضعیف مسلمانان و تحریف معارف اسلامی به کار گرفته‌اند تصریح کرد: وظیفه طلاب امروز به‌مراتب سنگین‌تر است چراکه  باید با تلاش بی‌وقفه و استفاده از فضای مجازی  در راستای مقابله با دشمن تلاش کنند.

وی برگزاری جشنواره‌های علمی را مفید برشمرد و افزود: این جشنواره‌ها طلاب را برای تلاش بیشتر ترغیب می‌کنند اما باید به این نکته هم توجه کرد که کسب علم به‌تنهایی کافی نیست و باید برای ابلاغ دین نیز تلاش کنند.
    
عضو خبرگان رهبری با اشاره به مقام عالمان دین نزد پروردگار، بیان کرد: پیامبراکرم(ص) فرمودند که علمای دین بعد از انبیای الهی، گرامی‌ترین افراد نزد خداوند هستند، مرگشان مانند مرگ انبیاست، در قیامت با انبیا محشور شده  و عزت زیادی در درگاه خداوند متعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب بعد از فراگیری علوم دینی تازه‌وارد مسئولیت اصلی شده و باید به تعلیم و تبلیغ مفاهیم دین بپردازند تا رسالت انبیا را به‌درستی ادامه دهند.

مقتدایی بابیان روایتی از امام رضا(ع) اظهار داشت: ایشان مردم را به فراگیری علوم دینی و تعلیم آن تشویق می‌کنند و می‌فرمایند: خدا رحمت کند کسی که ما را احیا کند.

وی با تأکید بر اینکه داعش و تکفیری‌ها به‌منظور خراب کردن وجهه اسلام و مسلمانان به وجود آمده‌اند، گفت: دشمن در تلاش است تا ملت‌ها از اسلام متنفر شده و با اسلام مقابله کنند. دراین‌بین ما وظیفه‌داریم تا از تحقق این رؤیا از جلوگیری کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار