عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان برای زنده نگه داشتن این روز در راستای اثبات مواضع سرسختانه ملت ایران در برابر مستکبران جهان،‌ یک وظیفه ملی است.
کد خبر: ۳۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 03 November 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی ضمن برشمردن وقایعی که در طول تاریخ در روز ۱۳ آبان به وقوع پیوسته است،‌ اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که در روز ۱۳ آبان رخ داده است،‌ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است که منجر به نامگذاری این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار در تقویم جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به شدت گرفتن جنایات آمریکا، گفت: با گذشت زمان، جنایات این مستکبر جهانی نه تنها کاهش نیافته است بلکه بیشتر هم شده است.

نماینده مردم قم در مجلس، بیان داشت: آمریکا و دیگر هم‌پیمانان مستکبرش، هر روز مردم جهان را دچار مشکلات جدیدی می‌کنند، کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع را می‌کشند، خانواده‌ها را آواره می‌کنند و ...

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بحران یمن، عراق، سوریه و گسترش جنگ‌افروزی‌های آل‌سعود با حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.

امیرآبادی اذعان داشت: گرامیداشت و احیا کردن روز ملی مبارزه با استکبار یک امر ضروری است.

وی افزود: ۱۳ آبان، روز سر دادن فریاد برائت‌جویی از مستکبران به ویژه آمریکای جنایت‌کار است.

نماینده مردم قم در مجلس، اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای آمریکا بسیار دشوار بود و سیلی محکمی سردمدار مستکبران جهان وارد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان برای زنده نگه داشتن این روز در راستای اثبات مواضع سرسختانه ملت ایران در برابر مستکبران جهان،‌ یک وظیفه ملی است.

امیرآبادی با بیان اینکه دشمن به ظاهر دستکش مخمل در دست دارد ولی در حقیقت چدن سخت برای ضربه زدن به ملت ایران در زیر آن پنهان کرده است، افزود: آمریکا ضربه سختی از ایران خورده است و همواره در پی انتقال‌گیری از این ملت است.

وی با اشاره به اقدامات مختلفی که آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران انجام داده است،‌ گفت: اقداماتی که آمریکا در طول تاریخ انجام داده است مانند شلیک به هواپیمای مسافربری ایران،‌ کمک به دشمنان بعثی در درگیری ایران و عراق و ... ثابت کرده است که آمریکا برای ضربه زدن به ملت ایران از هر راهی استفاده می‌کند و لحظه‌ای دست از کار نمی‌کشد.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان از تمام مردم ایران به ویژه مردم قم در خواست کرد که در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و بر اساس توصیه امام خمینی(ره)‌، فریاد‌هایشان را بر سر مستکبران جهان به ویژه آمریکا بزنند.دولت بپردازد.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار