بر اثر تشدید پدیده گردو غبار در خوزستان؛
امروز صبح دید افقی در شهر اهواز 2100 متر بوده است که انتظار می رود با آغاز وزش بادهای شدید و فعال شدن چشمه های گرد و غبار داخلی دید افقی در اهواز به حداقل خودش برسد
کد خبر: ۳۲۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 02 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: طبق اخطاریه ای که روز گذشته منتشر گردید انتظار بروز پدیده گرد و غبار را در اکثر نقاط خوزستان بویژه در مرکز و نواحی جنوبی استان خواهیم داشت. 

وی افزود: امروز صبح دید افقی در شهر اهواز 2100 متر بوده است که انتظار داریم با آغاز وزش بادهای شدید و فعال شدن چشمه های گرد و غبار داخلی دید افقی در اهواز به حداقل خودش برسد. به همین دلیل امروز کلیه مدارس و دانشگاه ها در سطح استان تعطیل اعلام شده است و ساعات کاری ادارات نیز تا ساعت 12 می باشد.

بهادری تصریح کرد: متاسفانه مدل های هواشناسی نشان می دهد که یک کانون گرد و غبار با منشاء خارجی امروز بعد از ظهر از سمت عراق در حال شکل گیری است که ممکن است از فردا بخشی از این کانون به سمت خوزستان حرکت نماید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اذعان کرد: همچنین امشب در نقاط در شمالی استان نظیر شمال دزفول، شمال بهبهان، ایذه و دهدز بارش های نسبتا خوبی به وقوع خواهد پیوست.

بهادری گفت: فردا از شدت گرد و غبار در استان کاسته خواهد شد. 

وی با اشاره به این که نوسانات دمایی اهواز طی 24 ساعته گذشته بین 27 تا 36 درجه بوده است افزود: طی 24 ساعت ایذه با 17درجه سلنتیگراد و آغاجاری با 37 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط خوزستان می باشند.


منبع: تابناک
برچسب ها: گرد و غبار ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار