مهندس کمالی مدیرعامل شرکت ترابری نفت :
مديران بومي نفت خدمت به مردم خوزستان را وظيفه خود مي دانند و خدمات منحصربفرد نفت جنوب به كليه دستگاههاي اجرايي حاصل تفكر و نگاه ويژه مهندس عاليپور به خوزستان است
کد خبر: ۳۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 02 November 2016
مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتيباني نفت با برشمردن فعاليت هاي اين شركت در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي اظهار داشت: مديران بومي صنعت نفت خدمت به استان خوزستان را وظيفه خود مي دانند و مهندس بيژن عالي پور مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب با نگاه و علاقمندي خدمات نفت به مردم و دستگاههاي اجرايي استان را دنبال ميكند

مهندس مراد كمالي گفت: اين شركت در حوزه هاي عمراني و فرهنگي نسبت به محيط پيرامون خود اهتمام جدي  داشته و فعاليت هاي زيادي داشته است و براي آباداني استان هاي نفت خيز از هيچ كوششي دريغ نمي كنند اما باز هم معتقدم كه حق مردم شريف و شهيدپرور خوزستان بيش از خدمات انجام گرفته است.

 

وي افزود: خدماتي كه مناطق نفت خيز جنوب به مردم استان دستگاه هاي اجرايي ارائه مي كند كم نظير است و حوزه هاي عمران شهري و روستايي، ترابري و حمل و نقل، محيط زيست و فعاليت هاي فرهنگي را شامل مي شود .

مهندس كمالي اظهار داشت: شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت در بحث احداث كمربند سبز اهواز با شهرداري همكاري نزديك داشته است و بيش از يكسال ماشين آلات راهسازي مختلف را در اختيار شهرداري و منابع طبيعي قرار داده است .

وي گفت: در ساماندهي محل جمع آوري پسماندهاي اهواز و حمل زباله و پاكسازي شهر نيز ماشين آلات شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت در اختيار شهرداري اهواز است .

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتيباني نفت تصريح كرد:  اوايل سال جاري در بحران سيل استان خوزستان ماشين آلات و تجهيزات اين شركت در تمام مدت در مناطق سيل زده اهواز، شوش، شادگان، رامشير، لالي و مسجدسليمان حضوري فعال داشته و به امداد رساني پرداختند .

كمالي، از ديگر فعاليت هاي اين شركت در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي به سرشماري عمومي نفوس و مسكن 95 اشاره كرد و گفت: شركت ترابري نفت در مدت اجراي اين طرح مهم 150 دستگاه خودرو در اختيار ستاد سرشماري استان قرار داده است .

وي  افزود: امکانات شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت در طول سال بارها در اختيار پلیس راه و نیروی انتظامی قرار مي گيرد و تعامل مثبت و ارتباط سازنده اي با اين مجموعه داريم .

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتيباني نفت گفت: در بحث فعاليت هاي فرهنگي و مشاركت در برگزاري يادواره شهدا از طریق حوزه مقاومت بسيج شهید تندگویان خدمات زيادي صورت می گیرد؛ براي ستاد اربعين نيز آماده سازي و تسطيح  40 هكتار زمين موكب ها توسط اين شركت انجام شد .

وي با اشاره به اینکه همه درخواست از مناطق نفت خیز جنوب براي خدمت رساني به استان بر اساس مقررات پيگيري و دنبال مي شود تاكيد كرد: عمران، آبادانی و پیشرفت استان خوزستان اعتقاد قلبی مدیران مناطق نفت خيز جنوب است و دستگاه هاي اجرايي دولتي و خدماتي هرگاه به نفت مراجعه كرده و درخواست كمك قانوني براي دادن خدمات به استان را نموده اند در كمترين زمان ممكن موضوع را مرتفع نموده ايم.

اقتصاد مقاومتي تنها راه خودكفايي است

مهندس كمالي در ادامه با برشمردن فعاليت هاي اين شركت در حوزه اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي تنها به معناي صرفه جويي در هزينه ها نيست بكله معناي آن خلق و اجراي ايده هاي خلاقانه براي تحقق خودكفايي، كاهش وابستگي به بيگانگان و بومي سازي تجهيزات مورد نياز صنعت نفت در داخل كشور است .

وي توضيح داد: در اين راستا شركت خدمات ترابري با همكاري دانشگاه ها و موسسات علمي و تحقيقاتي كشور طرح هاي ساخت داخل را در دستور كار قرار داده است كه از جمله آن ساخت تجهيزات منحصر به فرد هات تب مي باشد كه با همكاري جهاد دانشگاهي در حال نهايي شدن است .

كمالي اظهار داشت: از سال 1393 تا نيمه نخست امسال از طريق بومي سازي كالاهاي پرمصرف كه قبل از آن از نمونه خارجي آنها استفاده مي شد حدود 56 ميليارد ريال صرفه جويي شده است .

وي تصريح كرد: هم اكنون 97 درصد خريد هاي اين شركت در استان خوزستان انجام مي شود و 3 درصد ديگر مربوط به روغن هاي موتور است كه كارخانه ساخت آن در خوزستان وجود ندارد .

جابجايي 200 ميليون ليتر سوخت در راستاي پشتيباني از توليد

مديرعامل شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت با برشمردن فعاليت هاي اين شركت در دو بخش خدمات عمومي و خدمات تخصصي حمل و نقل گفت: اين شركت در بخش خدمات عمومي و در راستاي پشتيباني از توليد در طول سال حدود 200 ميليون ليتر سوخت بنزين و نفت‌گاز به دكل هاي تعميراتي و توسعه اي و دستگاه هاي لوله مغزي ارسال مي كند .

مهندس مراد كمالي افزود: جابجايي 70 هزار تن لوله جداري و  30 هزار تن مواد شيميايي به دكل هاي حفاري و دستگاه هاي لوله مغزي سيار و 690 ميليون ليتر آب آشاميدني دكل هاي حفاري، دستگاه هاي لوله مغزي سيار و تاسيسات شركت هاي نفت و گاز كارون و مارون از ديگر فعاليت هاي اين شركت در طول سال محسوب مي شود .

وي همچنين از نصب سيستم GPS بر روي تمام وسايل نقليه مناطق نفت خيز جنوب خبر داد و گفت: اجراي اين طرح كه در استان خوزستان بي نظير و در كشور كم نظير است در كاهش حوادث، نظارت بر تردد خودروها؛كاهش تخلفات خودروها و كمك به پليس راه تاثير بسزايي داشته است .

لازم به ذكر است شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت یکی از شرکت های زیر مجموعه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه با در اختيار داشت 2 هزار و 845 دستگاه انواع وسايل نقليه سبك و سنگين، ماشين آلات سيار ساختماني و دستگاه هاي عمليات ويژه خطوط لوله نقشي مؤثر در نگهداشت توان توليد دارد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار