رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نخستین نمایشگاه عرضه کالاهای قم در نجف از چهارم تا دهم دی‌ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 01 November 2016
به گزارش تابناک قم، سیدمجتبی فرهادی قمی در کارگروه توسعه صادرات که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش کالاهای قم در نجف اظهار کرد: این نمایشگاه چهارم تا دهم دی ماه امسال برگزار می‌‌شود و شرکت‌کنندگان آن تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش محصول مصرفی حوزه پوشاک، صنایع خوراکی و صنایع ساختمانی از نظر بازار بررسی می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه هزار و 200 تا هزار و 300 متر فضای مفید در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: متولی اصلی این نمایشگاه کارگروه توسعه صادرات استان قم است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزاری این نمایشگاه را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی، تشکل‌های صادراتی و تولیدی، ادارات تولیدی استان مانند شرکت شهرک‌های صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، جهاد کشاورزی و... در برگزاری این جشنواره همکاری دارند و مجری آن شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم است.

فرهادی قمی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره فروش کالاهای ایرانی در نجف گفت: هدف این جشنواره توسعه صادرات و ارائه محصولات در نجف است، تا کالاهای ایرانی در این کشور عرضه شود و بازار پیدا کند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 60 درصد محصولات صادراتی ما به بازار عراق است، گفت: بزرگترین بازار صادراتی ما عراق است که بیشتر شامل کالای مصرفی، حوزه پتروشیمی، مواد اولیه، کفش و دمپایی و صنایع غذایی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار