مسئول بسیج دانش آموزی کشور:
مسئول بسیج دانش آموزی کشور گفت: برگزاری اردوهای جهادی و اعزام سالانه ۵۰۰ هزار دانش آموز به اروی راهیان نور از مهمترین برنامه های فرهنگی بسیج دانش آموزی است.
کد خبر: ۳۲۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 01 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی صابر ماهانی در حاشیه شرکت در مراسم تجلیل از مقام شهید محمد حسین فهمیده در دبستان شهید فهمیده قزوین درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در آستانه روز دانش آموز یاد شهید گرانقدر محمد حسین فهمیده را گرامی می داریم.

وی افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و یادآور تسخیر لانه جاسوسی بدست فرزندان غیور میهن اسلامی است و مشارکت دانش اموزان در برنامه های این روز گرامیداشت ارزشهاست.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: دانش آموزان فهیم کشورمان در این روز خشم انقلابی خود را در استکبار ستیزی به جهانیان نشان خواهند داد و راه شهید فهمیده ها را ادامه خواهند داد.

۵ میلیون نفر عضو بسیج دانش آموزی کشور

ماهانی اظهارداشت: با تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید این گروه نوجوان و جوان نیز دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه داریم با ترویج فرهنگ دینی و ارزشهای انقلابی راه شهدا را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: بسیج دانش آموزی در همه مقاطع فعال شده و در حال حاضر تعداد ۵ میلیون نفر دانش آموز در سامانه ثبت نام کرده اند که این افتخاری برای این نهاد محسوب می شود.

فعالیتهای فرهنگی در اولویت است

ماهانی اضافه کرد: اولویت اول در بسیج دانش آموزی در عرصه های علمی و فرهنگی است و در کنار آن کارهای تشکیلاتی هم تداوم دارد.

وی افزود: در عرصه محرومیت زدایی با برگزاری اردوهای جهادی تلاش می کنیم در عمران و آبادانی مناطق محروم مشارکت کنیم که در این زمینه موفقیت های خوبی بدست آمده است.

ماهانی گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان از دیگر کارهایی است که در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: شاید تاثیرگذار ترین کار فرهنگی کاروان راهیان نور است که سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام می شوند تا با ارزشهای دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: این حرکت فرهنگی با استقبال خوب دانش آموزان و والدین روبرو شده و توانسته در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس هم تاثیرگذار باشد.

وی از دانش اموزان خواست با شرکت گسترده در مراسم ۱۳ آبان این روز ملی را گرامی بدارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار