زاکانی ، نماینده سابق تهران
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالهای بعد از فروپاشی شوروی شاهد آن هستیم که با شکست تمامی نقشه‌های آمریکا در منطقه، امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی‌ترین کشوری که در مقابل آمریکاست و معادلات منطقه‌ای و جهانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مطرح است.
کد خبر: ۳۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 01 November 2016
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالهای بعد از فروپاشی شوروی  شاهد آن هستیم که با شکست تمامی نقشه‌های آمریکا در منطقه، امروز جمهوری اسلامی ایران  به عنوان اصلی‌ترین کشوری که در مقابل آمریکاست و معادلات منطقه‌ای و جهانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مطرح است.
او همچنین افزود :آمریکایی ها در سال 2006 و با آغاز جنگ 33 روزه به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید از طریق تجزیه 4 کشور لبنان، سوریه، عراق و ایران بودند که با هدایت و راهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و پیام ایشان به دبیرکل حزب‌الله لبنان دادند مبنی بر اینکه در صورتی که مقاومت کنید پیروز این جنگ هستید و بعد از پیروزی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای می‌شوید نقشه آمریکایی‌ها را بر هم زدند.

از پیام منفی روسها  تا تبعیت روسیه  از ما

به نقل از مشرق نیوز نماینده سابق مجلس با بیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که کشور روسیه در جنگ سوریه به طور جدی وارد شده است گفت: در چند ماه گذشته روسها پیامی به ما دادند که دیگر نمی‌توانند از بشار اسد حمایت کنند و درصدد تغییر بشار اسد در سوریه هستند ولی در این برهه با پاسخ رهبر انقلاب مبنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بشار اسد به عنوان منتخب مردم سوریه مواجه شدند و در نگاه جدید، کشور روسیه در نقشه راه ایران اسلامی و جبهه مقاومت حرکت می‌کند.


زاکانی با اشاره به حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه شهید نوژه همدان اظهار کرد: وقتی قرار شد جنگنده‌های روسی از آسمان ایران برای حمله به مواضع گروههای تروریستی از سوریه استفاده کنند، نظام با حضور جنگنده‌های مسلح روسی در آسمان ایران مخالفت و اعلام کرد که جنگنده‌های روسی باید به صورت غیرمسلح و بدون جنگ‌افزار از آسمان ایران عبور کنند و در پایگاههای روسیه در سوریه مسلح شوند. اما در دور جدید حضور هواپیماهای روسی در آسمان ایران با توجه به تغییر رویکرد روسیه و تبعیت از نقشه راه محور مقاومت، اجازه حضور مسلحانه  به این جنگنده‌ها در آسمان ایران صادر شد.

روسیه مجبور به پیروی از ایران  

امروز روسیه به عنوان همپیمانی که آینده خودش را در پیروی از نقشه راه محور مقاومت می‌داند کاملا هماهنگ با ایران اسلامی عمل می‌کند.زاکانی با بیان اینکه در کشورهای روسیه و چین تعداد زیادی از مسلمانان زندگی می‌کنند اظهار کرد: اخیراً روسها و چینی‌ها خواستار انتقال فرهنگ اسلامی توسط ایران اسلامی به مسلمانان این کشورها برای جلوگیری از نفوذ اسلام افراطی تولیدی عربستان در این کشورها شده‌اند. امروز چشم مسلمانان در تمام دنیا به جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا با کمال خفت و خواری در مقابل ایران ایستاده است.

کشورهای مختلف دنیا دبنال الگوگیری از ایران هستند

امروز کشورهای مختلفی از سراسر دنیا و به طور مثال از منطقه آمریکای لاتین سراغ ما می‌آیند و خواستار آن هستند که ما تجربیاتمان در ایجاد و شکل‌گیری محور مقاومت و مقابله با آمریکا را در اختیار آنها بگذاریم. وی  با اشاره به دلایل اقبال مردم جهان نسبت به ایران اسلامی و تنفر از آمریکا، بیان کرد: ما دنبال آن هستیم تا با ابزار فرهنگی منطق اسلام ناب را حاکم کنیم اما آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا با ابزار جنگ و خشونت ملتها را نابود کنند.
در مرحله دولت سازی متوقف شده ایم

زاکانی در پایان با بیان اینکه ما در مرحله ایجاد دولت اسلامی متوقف شده‌ایم، گفت: شکل‌گیری جامعه اسلامی منوط به شکل‌گیری دولت اسلامی است. ما تاکنون با بستن پرونده استبداد در داخل کشور و درگیری با نظام سلطه دو مرحله از تکامل انقلاب اسلامی را پیموده‌ایم و در مرحله سوم باید با نگاه به درون کشور به دنبال ساختن یک جامعه اسلامی بر مبنای اسلامی ناب محمدی باشیم و پس از آن با ایجاد تمدن اسلامی مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)‌ را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار