فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری «مدافعین حریم ولایت»، اعلام کرد: این رزمایش هم‌زمان با تمامی استان‌ها روزهای 13 و 14 آبان ماه در استان قزوین نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 31 October 2016
به گزارش تابناك از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین، در نشست خبری برای تشریح برنامه‌های رزمایش مدافعان حریم ولایت در شهر قزوین، بابیان اینکه اگر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود بی‌شک چشم طمع دشمنان نیز از کشور و انقلاب دور خواهد ماند اظهار کرد: نباید گول ظاهرسازی آمریکا را خورد چراکه دشمنی آمریکا همواره بر ملت ایران و ملت‌های دیگر جهان ثابت‌شده است.

وی تأکید کرد: برای تبدیل شدن به قدرت جهانی نیازمند مؤلفه‌های بسیاری هستیم که 3 مؤلفه اصلی آن قدرت نظامی، قدرت علمی و قدرت اقتصادی است و ایران اسلامی گام‌های بلندی برای رسیدن به هدف قدرت بین‌المللی برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ادامه داد: در سال‌های اخیر در خصوص قدرت علمی اقدامات خوبی انجام‌شده و ایران از منظر علمی به دست آوردهای بزرگی رسیده است.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به قدرت اقتصادی نیازمند حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی هستیم تصریح کرد: در مبحث قدرت نظامی که بالاترین مؤلفه آن نیروهای انسانی است، تلاش می‌شود تا در کنار ارتقاء از منظر نظامی بر ارتقاء نیروی ایمان نیز تأکید شود.

1500 نفر در رزمایش مدافعان حریم ولایت شهر قزوین شرکت خواهند کرد

بهرامی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسر «مدافعین حریم ولایت»، تصریح کرد: این رزمایش هم‌زمان با تمامی استان‌ها روزهای 13 و 14 آبان ماه در استان قزوین نیز برگزار خواهد شد.  

وی تصریح کرد: در رزمایش شهر قزوین که توسط ناحیه امام حسن(ع)، برگزار خواهد شد تعداد 4 گردان از برخی از حوزه‌های شهری، به تعداد 1500 نفر، با حضور در منطقه باراجین شرکت خواهند کرد.

این مسئول با اعلام اینکه گردان کوثر قزوین نیز با حضور بانوان نیز روز 20 آبان ماه در رزمایش امداد و نجات حضور خواهد داشت ادامه داد: علاوه بر گردان‌های ناحیه امام حسن(ع)، رزمایش مدافعان حریم ولایت در شهرهای آبیک، تاکستان، آوج، البرزو ناحیه امام سجاد(ع)، قزوین نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد: با برگزاری هرکدام از این رزمایش‌ها خیال آحاد مردم از هوشیار بودن نیروهای نظامی راحت خواهد شد و دشمنان نیز به توان و قدرت نظامی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف پی خواهند برد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان و نام‌گذاری این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: شعار امسال راهپیمایی 13 آبان ماه، با عنوان «آمریکا دیوار در حال ریختن است، از تکیه زدن به این دیوار اجتناب کنید» انتخاب‌شده است.

42 عنوان برنامه برای روز دانش‌آموز در نظر گرفته‌شده است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین، در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته دانش‌آموز اشاره و اعلام کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی بسیج دانش‌آموزی و با همکاری آموزش‌وپرورش استان برای این هفته در نظر گرفته‌شده است.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: در طول این هفته 42 عنوان برنامه در شهر قزوین شامل جلسات بصیرتی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، نشست‌های روشنگرانه، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، اعزام سخنران به مجالس مختلف، برگزاری پدافند غیرعامل و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در نظر گرفته‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار