معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: پیروی از راه شهداء تنها راه نجات از آسيب‌ هاست.
کد خبر: ۳۲۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 30 October 2016
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: پیروی از راه شهداء تنها راه نجات از آسيب‌هاست.

"علي‌اصغر طهماسبي" در مراسم گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان گرانقدر "ديلم کتولي" و "گرکز" که با حضور مسئولان و کارکنان انتظامي استان و شهرستان «آق‌قلا» برگزار شد، ضمن ياد و خاطره اين شهيدان والامقام، گفت: شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي با پيروي از ولايت و مقاومت در برابر دشمنان، راه صحيح زندگي را به ما نشان دادند و جوانان ما اگر مي خواهند در دنياي پيچيده امروز به انحراف كشيده نشوند بايد به راه و مسير اين عزيزان تأسي كنند.

وي در اين مراسم با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهداء، گفت: ما مديون خون پاك شهداء هستيم و تكريم خانواده هاي معظم آنان و ادامه راهشان، عبادت است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان، امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي را به برکت خون شهداء دانست و گفت: با وجود رشادت هاي اين عزيزان امروز در آسايش و آرامش زندگي مي کنيم.

وي با بيان اينکه خون شهداء ضامن استمرار امنيت است، تصريح کرد: راز پيروزي انقلاب اسلامي و بقاء و دوام آن در نگهداري ارزش هاي انقلاب و وحدت كلمه است و اين انقلاب به آساني به‌دست نيامده و با خون پاك ترين و رشيدترين فرزندان اين ملت تضمين شده پس نبايد در پاسداري از آن غفلت شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، هدف از اجراي اين مراسم معنوي را تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و شهداي والامقام عنوان کرد و افزود: امنيت و آرامش امروز ايران اسلامي، مرهون خون شهداء است و وظيفه همه ما اين است که پاسدار خون آنان باشيم.

ضامن بر پا داشتن همه فرايض اسلامي امر به معروف و نهي از منكر است

طهماسبي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر اهميت امر به معروف و نهي از منكر در جامعه گفت: ضامن بر پا داشتن همه فرايض اسلامي امر به معروف و نهي از منكر است.
وي گفت: امر به معروف و نهي از منكر از اركان اساسي اسلام و ضامن بر پا داشتن همه فرايض اسلامي است.

وي امر به معروف و نهي از منكر را مسئوليت شرعي، انقلابي و سياسي همه مردم دانست و گفت: راه مقابله با انحرافات قدرت‌هاي استكباري، پايبندي به اصول و اجراي امر به معروف و نهي از منكر است.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اعتقاداتي كه مردم جامعه اسلامي دارند از طريق امر به معروف و نهي از منكر تحكيم مي شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، ماه محرم را فرصتي مناسب براي انتقال معارف ديني و ارزش‌هاي اخلاقي و امر به معروف و نهي از منكر به عنوان پيام سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدلله الحسين (ع) دانست و گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر بايد در جامعه احياء شود.

طهماسبي همچنين گفت: امام حسين براي ادامه فريضه امر به معروف و نهي از منكر قيام كرد و به شهادت رسيد و امروز اجراي اين فريضه يك مسئوليت شرعي است.
وي اظهار داشت: نخستين قدم براي اجراي اين فريضه، مشخص كردن حق از باطل است كه بايد توجه زيادي به اين موضوع داشته باشيم.

طهماسبي يادآور شد: فريضه امر به معروف و نهي از منكر متعلق به زمان و مكان خاصي نيست و بايد در هر شرايطي اين فريضه الهي را اجرا كرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان خاطرنشان كرد: اهميت اجتماعي امر به معروف و نهي از منكر بيشتر از اهميت فردي آن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار