امام جمعه دانسفهان هشدار داد
امام جمعه شهر دانسفهان با بیان اینکه عملاً به ارزش‌های دفاع مقدس با حذف دو درس شهید فهمیده و فلسطین و اشغال مسجدالاقصی هجوم آورده شده است، گفت: برخی‌ها به طور عملی پروژه نفوذ را در دستگاه آموزشی و تربیتی کشور پیاده می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، هفته بسیج دانش‌آموزی و پی بردن به عمق استراتژیک این جایگاه می‌تواند کمک شایانی به مدارس کند.

به خوبی پیداست در برابر امواج مسموم رسانه‌‌های معاند که سد راه شکوفایی جوان و نوجوان ایرانی بوده یکی از بازوان پرامید همین بستر بسیج در مدارس و مقاطع تحصیلی است.

بسیج دانش آموزی با محوریت برنامه‌های متنوع بصیرتی و تربیتی روی قشرهای نوجوانان تا به امروز به خوبی کار کرده و به طور مستمر با دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی همراه است و خوراک فکری و فرهنگی این قشر پویا را فراهم می‌کند.

* کارشناسان تألیف کتاب‌های درسی چه خوابی دیده‌اند

امام جمعه شهر دانسفهان در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با برشمردن جایگاه دانش‌آموزان در جامعه اسلامی و جهاد علمی این قشر اظهار داشت: دانش‌آموز در واقعیت امر به معنای گروهی است که دانش و علوم به آن‌ها آموخته می‌شود و دانش‌آموزان امروز سرمشق و الگوی خود را باید شهدا و پیشوایان شیعه قرار دهند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری ادامه داد: صرفاً نگاه تک بعدی به علم و دانش دواکننده دردهای یک ملت و جامعه نمی‌تواند باشد بلکه بصیرت دینی و سیاسی هم برای این قشر که در آینده هر یک سمتی را بر عهده می‌گیرند، واجب و ضروری است.

وی نگاه سیاسی به مقوله آموزش و پرورش را ناشایست برشمرد و بیان کرد: افرادی که در کسوت مدیر و معاون در دستگاه کلانی چون وزارت آموزش و پرورش خدمت می‌کنند بدون شک باید از عملکرد سیاسی پرهیز داشته و معلمان و دانش‌آموزان را به عنوان سرمایه‌های انسانی با اهداف غیر مسؤولانه و سیاسی خود همراه نکنند.

امام جمعه شهر دانسفهان مطرح کرد: خبر مأیوس‌کننده حذف درس شهید فهمیده و مسجدالاقصی و اشغال فلسطین در کتاب هدیه‌های آسمانی سال ششم از مقطع دبستان بسیار شوکه‌آور و ناامیدوار‌کننده است.

انصاری تصریح کرد: کارشناسان تألیف کتاب‌های درسی چه خوابی برای سال تحصیلی کنونی و سال‌های بعد دیده‌اند که دو درس از بهترین دروس دوره ابتدایی را بدون عذر و بهانه حذف و به طور عملی پروژه نفوذ را در وزارت آموزش و پرورش و دستگاه آموزشی و تربیتی کشور پیاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: اینکه پروژه نفوذ در ساختار حکومتی مدت‌ها است از سوی مقام معظم رهبری تکرار می‌شود صحه‌گذاری بر این مطلب است چرا‌که همگام با کینه‌توزی و مداخله‌جویی‌های دشمنان آمریکایی و اتحادیه اروپا پیاده‌نظام فریب خورده از داخل همانند موریانه به جان فرهنگ و سیاست کشور افتاده است.

امام جمعه شهر دانسفهان با عدم رضایت از سیستم آموزش و پرورش در نگاه سیاسی به کتاب‌های درسی مقاطع تحصیلی مختلف و نقشه دشمنان برای انحراف در این کتاب‌ها عنوان کرد: روحیه شهادت‌طلبی در بین دانش‌آموزان چیزی متأثر از الگوهایی چون شهید فهمیده و 13 هزار دانش‌آموزی است که در جبهه‌های دفاع مقدس همچون حضرت علی‌اکبر(ع) با اقتدا به امام شهیدان جام شهادت را نوشیده و سرمشق نسل امروز شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار