برای رسیدگی به مشکلات؛
استاندار قزوین در سفر به تاکستان از چند واحد صنعتی مهم در شهرک صنعتی حیدریه بازدید و برای حل مشکلات تولیدی آنها دستور لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 30 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین در بازدید از چند واحد صنعتی استان قزوین برای رفع مشکلات تولید آنها دستور لازم را صادر کرد.

استاندار قزوین عصر روز پنجشنبه به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمید خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان در سفر به تاکستان از واحد بزرگ ریخته گری ایران خودرو، یک واحد بزرگ تولید دیگ های حرارتی، واحد تولید مواد غذایی، واحد تولید دارو و کارتن سازی بازدید کرد.

در این بازدیدها مدیران واحدهای صنعتی با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدی خود با بیان برخی مشکلات از جمله تسهیلات سرمایه در گردش، تامین آب، خدمات زیربنایی و رفع آلودگی واحدهای جنبی در شهرک صنعتی حیدریه خواستار مساعدت استاندار قزوین شدند.

فریدون همتی در این بازدید گفت: دغدغه ما ایجاد اشتغال برای مردم است و تلاش می کنیم با موقعیتی که برای استان با معین شدن جناب آقای سیف در حوزه اقتصاد مقاومتی بتوانیم از این ظرفیت برای تامین اعتبارات بانکی بخوبی استفاده کنیم.

استاندار تصریح کرد: باور داریم بسیاری از واحدهای صنعتی موجود استان که با کمتر از ظرفیت خود کار می کنند قادرند تولیدات خود را افزایش داده و اشتغال بیشتری برای استان ما ایجاد کنند و به همین دلیل در بازدید از واحدها مشکلات آنها را شناسایی و برای رفع آنها اقدام می کنیم.

وی بیان کرد: در بازدیدهای امروز واحدهای بسیار خوبی را دیدیم که قادرند با کمک دولت و اجرای طرح های توسعه برای جوانان بیشتری شغل ایجاد کنند و ما نیز با قاطعیت از آنها حمایت کردن و نیاز مالی را تامین می کنیم.

در این بازدیدها با دستور استاندار مقرر شد نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی در هفته آینده اقدام لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار