معاون شهرداری کرمانشاه تاکید کرد
معاون اداری مالی شهرداری کرمانشاه گفت: مدیران شهرداری کرمانشاه برای اجرای برنامه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی با عنوان مهر تا مهر با جدیت وارد میدان شوند.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 27 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، علی‌حیدر کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در هتل پارسیان شهر کرمانشاه برگزار شد،‌ اظهار داشت: اگر وضعیت درآمدهای شهرداری کرمانشاه تغییر پیدا نکند، قطعا سال آینده با مشکل پرداخت حقوق کارکنان این سازمان مواجه می‌شویم.

معاون اداری مالی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر توجه مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق هشت‌گانه و مسؤولان شهرداری کرمانشاه را موظف دانست برای اجرای برنامه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مشارکت در اجرای پروژه‌های شهری با عنوان مهر تا مهر با جدیت و به‌صورت مستمر و اثربخش گام بردارند.

وی رصد کردن عملکرد مدیران و شهرداران مناطق شهرداری کرمانشاه در زمینه اجرای برنامه یاد شده را از جمله ابزارهای عملیاتی برای اجرای تحول در شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: اگر با همت و تلاش پیش نرویم قطعا در انجام وظایف خویش موفق عمل نخواهیم کرد.

کرمی جدی نگرفتن اجرای برنامه اقتصادی جدید سه بخشی 12 مرحله‌ای با عنوان مهر تا مهر را موجب لطمه زدن به کرمانشاه و اهداف توسعه‌ای تیم مدیریتی شهرداری این کلان‌شهر عنوان کرد و گفت: همه باید با تعامل و تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر گام برداریم.

معاون اداری مالی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات اخیر در پرداخت حقوق ماهیانه کارکنان شهرداری کرمانشاه، متذکر شد: تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یک کلان‌شهر قابل قبول نیست و باید برای رفع این مشکلات همگام با برنامه مذکور حرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار