جانشین ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین گفت: دولت، در سفرهای استانی وعده‌های غیرعملی به مردم نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۱۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 26 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اایسنا منطقه قزوین، محمدباقر کشفی در جلسه ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان قزوین که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تبیین و شفاف‌سازی مصوبات و تصمیمات سفر رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قزوین موضوع مهمی است که باید به‌طور مستمر در دستور کار مدیران و فرمانداران قرار بگیرد.

وی افزود: در سفرهای استانی، دولت و عده‌ای که عملی نیست، نمی‌دهد و نمی‌خواهد با آمارها و اطلاعات مبالغه‌آمیز فضای کاذبی در جامعه ایجاد کند.

جانشین ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین تصریح کرد: در سفرهای استانی دولت تدبیر و امید به دنبال آن است که طرح‌هایی را که افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها در شرایط عادی و طبیعی بعضاً ممکن است تا ده سال به طول بکشد را در اولویت قرار بدهد و با تخصیص اعتبارات متمرکز و هدفمند، در مدت‌زمانی دوساله به بهره‌برداری برساند.

کشفی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت سفرهای استانی دولت قرار دارد تا از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری شود و پروژه‌ای به خاطر کمبود اعتبار و طولانی شدن مدت‌زمان بهره‌برداری روی زمین نماند.

مشاور عالی استاندار گفت: تخصیص اعتبارات و سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و افتتاح پروژه‌ها در موعد مقرر قطعاً کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وی در پایان افزود: اینکه پروژه در چه دوره‌ای آغاز و در چه دولتی به پایان برسد دغدغه دولت یازدهم نیست و در مراحل بعدی اهمیت دارد لذا اصل اولیه و مهم بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پروژه‌ها با تخصیص اعتبارات موردنیاز برای شیرین کردن کام مردم و تقویت و ارتقای اعتماد آن‌ها به کارآمدی نظام اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار