تابناک: وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان مرکزی در قالب کاروان تدبیر و امید، طرح توسعه شرکت شیشه جام را افتتاح و از طرح آند سازی اراک بازدید کرد.
کد خبر: ۳۱۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران ،در طرح توسعه شیشه جام سالانه 15 هزار تن شیشه ضد گلوله تولید می شود و برای راه اندازی آن در مجموع 50 میلیارد ریال هزینه و برای 32 نفر شغل ایجاد شد.

محمدرضا نعمت زاده هم چنین به واحد آند سازی اراک رفت و با برگزاری نشستی از نزدیک روند فعالیت های این طرح را بررسی کرد.

شرکت انرژی صنعت خاورمیانه افتتاح شد

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی ، واحد انرژی صنعت خاورمیانه با حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت در اراک افتتاح شد.

این واحد صنعتی تولید سالانه 100 هزار عدد کپسول سی ان جی تولید می کند.

برای ساخت و راه اندازی این واحد در مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که با آغاز به کار آن برای 75 نفر شغل ایجاد شده است.

بومی کردن ماشین های تولیدی با استفاده از مهندسی معکوس یکی از مهم ترین ویژگی های این واحد است.

2 طرح تولیدی و صنعتی در استان مرکزی افتتاح شد

طرح های شرکت زاگرس مس سازان و طرح توسعه کاشی و سرامیک سینا همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت افتتاح شد.

 

شرکت زاگرس مس سازان تولید کننده سالانه یک هزار تن شمش مس کاتدی است که برای ساخت و تکمیل آن 900 میلیارد ریال هزینه شده است و با افتتاح آن برای 70 نفر شغل ایجاد شد.

هم چنین طرح توسعه صنایع کاشی و سرامیک سینا شامل تولید سالانه 7 میلیون و 500 هزار متر مکعب انواع کاشی و سرامیک و لوازم بهداشتی است.

برای اجرای این طرح توسعه در مجموع 190 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و برای 230 نفر نیز اشتغال زایی شد.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار