مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: اظهاراتی مانند پرورش مرغ با تزریق هورمون در مرغداری‌های این استان صحت نداد.
کد خبر: ۳۱۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 20 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، صادق صالحی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مصرف هورمون در هیچ یک از بازرسی‌های دامپزشکی استان مشاهده نشده و به لحاظ گران بودن حتی برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد.

وی افزود: هر فردی بتواند یک گرم هورمون از مرغداری‌ها به دامپزشکی ارائه دهد جای تقدیر دارد و با توجه با بازرسی و نظارت مداوم مشاهده می‌شود که مصرف هورمون به کل در مرغداری‌ها منتفی است.

مدیرکل دامپزشکی استان با تأکید به اینکه مرغ پرورش یافته در مرغداری‌ها از استاندارد و سلامت بهداشتی برخوردار است، متذکر شد: مرغداران از شیوه‌های کاملاً مشخص و استاندارد برای پرورش مرغ استفاده می‌کنند.

صالحی با تأکید به اینکه دامپزشکی در مقابل هیچ تخلفی اغماض ندارد، افزود: دامپزشکی خود را مسئول تأمین سلامت غذایی می‌داند و اگر موردی از تخلف گزارش شود سریعاً و بدون فوت وقت رسیدگی خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین مزرعه پرورش مرغ مادر در اردبیل واقع است بطوریکه این استان از استان‌های مطرح صادرات جوجه یک‌روزه محسوب می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تأکید کرد: گوشت سفید تولیدی در اردبیل به حدی از کیفیت برخوردار است که به استان‌های مجاور صادر می‌شود و با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی به زودی صادرات آن به بازارهای جهانی نیز عملیاتی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار