معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با مساعدت وزارت جهاد کشاورزی صادرات سیب زمینی از این استان از مرز پنج هزار تن گذشت.
کد خبر: ۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 05 May 2015

به گزارش ایرنا، اصغر پرتوی در نشستی با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، افزود: پس از وقفه ای کوتاه که عامل اصلی آن مربوط به کشور جمهوری آذربایجان بود صادرات این محصول با سرعت و با رعایت استانداردهای لازم به کشور هدف آغاز شده است.

او گفت: با استعداد بالایی که حوزه کشاورزی استان دارد علاوه بر تامین مصرف داخلی مازاد آن یا صادر می شود و یا به صورت فرآوری شده به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی به صدور مجوز انبار ذخیره سازی سرد سیب زمینی تا ظرفیت 80 هزار تن اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این واحدهای مجهز سردخانه ای تولید کنندگان در حساس ترین زمان محصولات خود را انبار کرده و در شرایط زمانی مناسب روانه بازار مصرف خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: به عنوان خدمتگزار ملت در بحث صادرات سیب زمینی به جمهوری آذربایجان از کمک های وزیر جهاد کشاورزی ، امام جمعه و استاندار اردبیل و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی می کنم که این گام حمایت واقعی از سیب زمینی کاران زحمتکش استان بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار