معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خبر داد؛
تابناک: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی از 93 میلیارد تومان تسهیلات ملی برای سرمایه گذاری در روستاها خبر داد و گفت: 20 میلیارد تومان از محل پرداخت تسهیلات بانک سینا و 12 میلیارد تومانن از صندوق مهر کار آفرین برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 10 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی صبح امروز در جلسه مشورتی بخشداران استان با اشاره به تسهیلات در حال جذب اظهار داشت: یک سری تسهیلات وجود دارد که قرار بر جذب آن ها است و این سرمایه گذاری در روستاها انجام می شود.

وی افزود: 93 میلیارد تومان تسهیلات ملی مثل جهاد کشاورزی، کمیته امداد، حمل و نقل جاده ای هست که سهم استان مرکزی از آن مشخص شده است باید در روستاها سرمایه‌گذاری شود.

فیلی در رابطه با محل پرداخت تسهیلات بانک سینا بیان کرد: 20 میلیارد تومان قرار است از طریق بانک سینا با کارمزد 3 درصد پرداخت شود که 5 درصد یارانه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور است، 5 درصد بنیاد برکت و 5 درصد توسط استانداری تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این 20 میلیارد تومان مقدماتی انجام شده است و در حال پیگیری است گفت: جذب سرمایه موانعی دارد و هر طرحی که ارائه می شود باید توضیح داشته باشد و بازار مصرف آن محیا باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اعلام کمک 12 میلیارد تومانی صندوق مهر کار آفرین خاطر نشان کرد: در روستا ها جمعا 125 میلیارد تومان از محل تسهیلات و با سود کم سرمایه‌گذاری می شود که باعث ایجاد اشتغال است و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دیگر دستگاه های ملی هم مانند سپاه پاسداران در 3 منطقه کار خود را شروع کرده است و در تلاش هستیم تسهیلات به موقع جمع شود و باعث جلوگیری از مهاجرت افراد از روستا به شهر شود و شاهد برگشت روستائیان به روستای خود باشیم.

فیلی با اشاره به توسعه بیان کرد: توسعه باید همه جانبه باشد و یک کشور و نظام باید توسعه همه جانبه داشته باشد و توسعه سیاسی مقدم بر عمرانی و یا عمرانی مقدم بر سیاسی نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار