مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با حضور وزیر نیرو در استان اردبیل 11 پروژه شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع به ارزش 164 میلیارد و 240 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۰۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 09 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا علیزاده در جریان افتتاح نیرورسانی در اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌های افتتاحی که مربوط به شرکت توزیع است شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه و احداث، اصلاح و ساماندهی و روشنایی معابر و تأمین برق روستایی، طرح‌های کاهش تلفات، تجهیز و راه‌اندازی مرکز دیچپاتینگ، پروژه‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید پراکنده برق و انرژی‌های خورشیدی است.

وی تصریح کرد: همزمان با حضور وزیر نیرو در استان اردبیل 11 پروژه شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع به ارزش 164 میلیارد و 240 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: یکی از مهمترین طرح‌های افتتاحی شرکت توزیع اردبیل طرح کاهش تلفات از طریق جایگزینی شبکه سیم مسی با کابل خود نگهدار به طول یک‌هزار و 200 کیلومتر است.

علیزاده افزود: با این اقدام تلاش جدی بر این بوده تا بتوان سرعت ارائه خدمات به مردم را افزایش داده و بدون قطعی سامانه نیرورسانی بتوان امورات تعمیری را انجام داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت استان اردبیل از برق پایدار بهره‌مند هستند، بیان کرد: این توانمندی را داریم تا در مناطق عشایری نیز از ظرفیت انرژی خورشیدی برای تأمین برق آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع اردبیل را معادل 25 میلیارد و 90 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: با تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در فازهای جدید و توسعه‌ای قادر خواهیم بود این ظرفیت و توانمندی‌ها را افزایش دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار