کد خبر: ۳۰۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 05 October 2016


مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: ۷۰۰ واحد شهرک صنعتی اشتهارد راکد و غیرفعال بوده و میلیاردها تومان سرمایه خوابیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، ‌ حمیدرضا فرضی در حاشیه دیدار معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان که امروز با حضور مقامات قضایی اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: در مورد تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اشتهارد اقدامات خوبی صورت گرفته و این موضوع دیگر معضل نیست.

وی افزود: در مورد زیر ساخت‌های شهرک صنعتی اشتهارد مشکل داریم و علی‌رغم مساحت 1400 هکتاری شهرک بیش از 30درصد از شهرک دارای روشنایی نیست.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه این شهرک حصار ندارد و انتظاری نیز در این زمینه نداریم، بیان کرد: از بین بیش از 800 واحد موجود، 700 واحد راکد و غیرفعال با میلیاردها تومان سرمایه خوابیده است.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه مشکل اساسی در مورد برق به معضل تبدیل شده، ادامه داد: در طول ساعات شب کارخانه‌جات که شیفت دوم دارند با مشکلاتی مواجه هستند و عارضه سنگینی است.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی اشتهارد در زمینه وجود بانک و ATM با مشکلاتی مواجه هستیم که سعی کردیم این مشکل با رایزنی با بانک‌ها مرتفع شود، عنوان کرد: کمی این موضوع معطل مانده که خواهشمندم دستور راه‌اندازی شعباتی از بانک‌ها در شهرک صنعتی اشتهارد صادر شود.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه در این شهرک تنها 2 دستگاه ATM در حال خدمت‌دهی است که پول‌های آن تا ساعت 3 بعدازظهر تمام می‌شود، بیان کرد: منابع درآمدی شرکت خدماتی اشتهارد محدود بوده و ما براساس 65 تا 70 درصد کارخانه‌های غیرفعال موظف هستیم که تمام شهرک را نظافت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار