مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال در عرصه اقتصاد مقاومتی 1.4 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد.
کد خبر: ۳۰۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 04 October 2016
محمد زهرایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه‌های اقتصادی مقاومتی و در عرصه‌های تعریف شده واگذار می‌شود.

وی افزود: به متقاضیان از سه تا 30 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت سه تا چهار سال، برای متقاضی ساکن در هریک از شهرستان‌ها واگذار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت وام به بسیج سازندگی هر شهرستان مراجعه و با دریافت مشاوره بعد از انتخاب عرصه در کلاس و دوره‌های آموزشی مربوط به همان عرصه شرکت کرده و بسته به نوع طرح و میزان نیاز برای ایجاد کارگاه مربوطه تسهیلات از بانک مهر اقتصاد دریافت می‌کنند.

زهرایی ادامه داد: برای اجرای طرح کلاس آموزشی، فایل‌های آموزشی و مطالب کاربردی و علمی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و با فعالین هر عرصه لینک شده تا از تجربیات آنها استفاده کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در خصوص ارائه آموزش‌های عمومی در زمینه پتانسیل‌های کسب و کار در استان نیز به 3429 نفر آموزش‌های لازم داده می‌شود.

زهرایی یادآورشد: از سوی بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی برای 113 نفر نیز کلاس آموزشی برگزار و بیش از یک میلیارد و 478 میلیون تومان تسهیلات داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این عرصه‌ها شامل؛ پرورش ماهی، مرغ بومی، شترمرغ، بلدرچین، بوقلمون، ماکیان، شتر، زعفران، گلخانه، زنبورعسل، قارچ خوراکی، ورمی کمپوست، احیاء باقات، مشاغل خانگی، گیاهان دارویی و علوفه هیدروپونیک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار