کسی پاسحگو نیست
تعرفه انجام خدمات دندانپزشکی دریزد به شدت افزایش یافته و به دلیل گرانی، قشری از مردم نمی‌ توانند به دندانپزشکی مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 03 May 2015
به گزارش تابناک یزد،این در حالی است که بدلیل عدم نظارت نهادهای متولی در نهایت خیلی عظیمی ازمردم مجبور به کشیدن دندان های خود می شوند.صف های طولانی و برخوردهای ناپسند با اقشار مردم در برخی از کلینک ها بخصوص کلینک های شبانه روزی برافزایش این ناراضیتی ها نیز افزوده است.

بنابراین گزارش،حتی کلینک دانپزشکی تامین اجتماعی یزد که فقط به ارائه کشیدن و پرکردن دندانهای می نماید با صف طولانی اخذ وقت وبه دنبال ان معطل ماندن برای معاینه سپری می شود.جدا از این باید برخوردهای بعضا ناپسند با ارباب رجوع را هم اضافه کرد!

به گزارش سایت یزدی نیوز،در همین حال،یکی از سایتهای خبری نوشته است: گزارشها از مطبها و کلینیکهای دندانپزشکی در کشور حاکی از این است که این افزایش قیمتها باعث شده تا خدمات دندانپزشکی به تدریج از سبد سلامت خانوارها حذف شود.همچنین،هرچند کلینیک های دندانپزشکی به دلیل اخذ تعرفه های ارزان تر و گاهی نیز به دلیل فعالیت شبانه روزی مورد استقبال مردم به ویژه اقشار کم درآمدتر قرار گرفته است اما برخی درمان های صورت گرفته در این کلینیک ها رضایت بخش نیست و موجب تحمیل هزینه های اضافی به بیماران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار