ماموران پلیس راه ایلام روز گذشته به یک خودرو وانت مشکوک شده وپس از توقف آن ،یک محموله کالای قاچاق از آن کشف کردند
کد خبر: ۳۰۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 03 October 2016

نیروی انتظامی متشکل از ،مدیریتها ومعاونتهای تخصصی متعددی است که هر مدیریت یا معاونت به فراخور تخصص و وظیفه خود تحت فرماندهی انتظامی به انجام ماموریتهای ذاتی خود مشغول است.

به گزارش تابناک ایلام ،براساس وظایف وخط مشی های ترسیم شده وظیفه کنترل جاده ها وحفظ نظم آنها وهمچنین اجرا و نظارت بر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در بیرون از شهرها به پلیس راه و همچنین وظیفه کشف جرایم و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی و دستگیری مجرمین با اجازه دستگاه قضایی به سایر مدیریتها و معاونتهای تخصصی نظیر اداره آگاهی واگذار شده است.

اما این روزها و در هفته نیروی انتظامی اتفاق جالب توجه و قابل تقدیری به وقوع پیوست وآن هم کشف کالای قاچاق توسط ماموران پلیس راه استان است .این خبر اینگونه در پایگاه خبری پلیس استان مخابره شد :"رئيس پليس راه استان از کشف 1هزار و 500 عدد لامپ کم مصرف خبر داد"

سرهنگ"محسن ناصري"بااعلام این خبر ،اظهار داشت:تيم گشت قرارگاه پليس راه ،هنگام کنترل خودروهاي عبوري،به يکدستگاه وانت مشکوک و او را توقيف کردند.

وي ادامه داد:در بازرسي از خودرو وانت ماموران متوجه لامپ هاي کم مصرف قاچاق شدند.

سرهنگ ناصري تصريح کرد:تعداد 1هزار و 500 عدد لامپ کم مصرف کشف و خودرو به پارگينک منتقل شد.

رئيس پليس راه ايلام با اشاره به اينکه قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشور ضربه سنگيني خواهد زد گفت:متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار